לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


געגועים עצמיים

Avatarכינוי: 

בת: 25

Google: 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2014


אני מנסה להבין איך ממש רע לי אבל הסחות הדעת שלי כל הזמן פועלות. אני חושבת שזה החודש שהיה לי בו הכי קשה נפשית מכל החודשים האחרונים ואני לא יכולה להסביר בכלל מה עובר עליי עכשיו. 

הכל קורס עלי והכל נבנה מחדש בצורה ברורה יותר. הלכתי בלי משקפיים היום לבית ספר כי איבדתי איתן ואני חייבת להגיד שזה מאוד עזר לי. אני לא יודעת למה. זה פשוט עזר. הרצון שלי למות טיפה עובר (תודה רבה לסמוראי ולעוד כמה) וניתקתי עם אופיר קשר שגם זה טיפה מעודד אותי.

כל משחשבה או כל דבר שעובר עליי שאומר שאני אצטרך לראות או לסבול או להיות בקשר איכשהו עם שני הורסת אותי כל כך הרבה שאני לא יכולה להסביר בכלל. אני נכנסת לפאניקות מלחשוב שאנחנו נהיה באותו מקום כל כך הרבה זמן בערב מגמה שאני באמת רוצה למות. הייתי מדלגת עליו כמו על היום גיבוש אבל זה מגמה ואם אני לא אגיע יהרגו אותנו. 

בבית ספר טיפה יותר טוב לי והתקרבתי היום לשני אנשים מקסימים ואחד מהם כמעט אף מהבית ספר על משהו פלילי אבל הוא לא וזה נורא שימח אותי. אני בכללי טיפה יותר שמחה לאחרונה אבל עדיין רע לי מאוד וזה חוזר כל פעם שאני באה הבייתה. 

אני חושבת שאני צריכה להתרחק מלירן כי פדופילה וזה אבל אני אוהבת את איך שהוא גורם לי להרגיש חשובה וזה עצוב לי כל כך שאני מפחדת ממנו למרות שבאמת נראה לי שאם ניפגש מתישהו אז הוא יאנוס אותי. אלב לא באמת אכפת לי אם הוא יעשה את זה. זה ממש חבל. 

בן דוד שלי הגיע לארץ והוא שונא אותייייייי ואני מנסה להבין למה אבל לא בא לי ואין לי כוח. גם אני יותר אוהבת את אח שלו ככה שאין לי מה להתווכח. אני טיפה יותר חיובים ואני מתחילה להרגיש משהו ומחר לילדה מהכיתה שלי יש יום הולדת והכנו לה מתנה מדהימה!

אני מנסה להכחיש את זה אבל באמת רע לי. אין לי מה לעשות עם זה פשוט רע לי ואני מתגעגעת לבית ספר הקודם שלי ולילדים ששם ולאווירה שהייתה שם ולאכפתיות שהרגשתי כשהייתי שם. אני צריכה את זה כל כך. הצטלמתי לאיזה סרט למגמה של יא' שהו ביקשו ממני וזה היה עם חברה שלי ואני אוהבת אותה אז זה היה כיף. נורא עצוב לי שאני עדיין לא מגדירה ילדים מהכיתה שלי כ'חברים' ושאני נשארת עם מעגל חברים של 2 כל פעם או 3 בשביל לא להיפגע. 

היום הבאתי את המצלמה לבית ספר והצטלמתי כל השיעור עם ילדה אחת ולמורה לא היה אכפת. אחר כך גם עשינו אני והוא סלפי

היועצת ביקשה שאני אבוא לדבר איתה וקבענו פגישה. באותו היום אני גם מדברת עם הפסיכולוגית שלי על דברים אז אני אראה אם יהיה לי את הכוח הנפשי לדבר איתה על מה שעובר עליי או שאני אחכה שבוע או שבועיים ואסביר לה אחרי שאני כבר אספר לפסיכולוגית שלי ולא כמה שעות לפני. רע לי שאין לי עם מי לדבר עם כל מה שעובר עליי 

ילדות מהכיתה שלי שיודעות מה עובר עליי לוקחות אותי נורא ברצינות וזה טוב כי נגיד כשאני הולכת לידידים שלי ואומרת להם שיהרגו אותי ולמה אני לא יכולה למות אז הם אומרים את יכולה את פשוט לא עושה אתזה והן משתיקות אותם ואומרות להם דיי

זה נחמד אבל גם לא 

אני לא רוצה להישאר איפה שאני. אני רוצה לקחת חופש ממני לכמה זמן ולהיות איזו ילדה חדשה ואז לחזור להיות מי שאני 

אני רוצה לכמה זמן להפסיק לעשות כל מה שאני עושה ולעשות כל דבר אחר. 

החלטתי שממש רע לי עם מי שאני וכבר אין טעם להמשיך ולסבול את זה אז אני פשוט אתחיל לעשות הליכות אבל הפעם באמת ואני ארד במשקל כמו שצריך ואגיע למשקל שאני שואפת אליו והוא עדיין לא בתת משקל. 

אני שמחה מהעובדה שיש פה כמה אנשים שאני מדברת איתם גם מחוץ לבלוג (בעיקר במייל) ואני שמחה שאני יותר קשורה לאנשים ודברים כאלה. 

אני רוצה לשתות כבר עם מאיה שאני אוכל לצאת עם הכיתה לשתות ודברים כאלה כי הם אחלה ואני מתה עליהם. גם על אלה שמסתבכים במשטרה

אין טעם לפוסט הזה אני סתם פורקת דברים 

עם הרבה דברים גם קצת מוזר לי להתמודד ואני בוכה על כל דבר אפשרי רק בלי דמעות וזה בסדר, באמת זה פשוט רע!!!!!!!! 

אני מקווה שהמורה למגמה אוהב אותי כי זה חשוב כי כשמורים אוהבים אותך יש בינכם קשר טוב יותר!! וקיבלתי 100 בעבודה שלו והגשתי ראשונה את המבחן היום ואפילו השקעתי בציורים שלי. 

אני מתה להתחיל לצלם דברים ולכתוב אותם ושיהיה לי כיף. אני מתה להרגיש טוב עם עצמי ולרדת במשקל שיהיה לי טוב עם עצמי. אני מתה ליום כיפור כי מאיה ואני ניסע לנמל לצלם. גם הדודים שאני אוהבת באים אלינו ביום כיפור ויהיה לי כיף מאוד 

אני מתחרטת על הרבה דברים בחודש הזה

ואני מתחרטת על הרבה דברים נקודה 

אבל אני איפשהו שמחה בכל הדבר הזה 

הנקודה הבהירה יותר מצליחה איכשהו לגדול מבלי שהחושך יסגור עלייה וזה טוב

אני מקווה להחלים מעצמי ואני מקווה לא להפסיק את הפוסט הזה כי הוא עושה לי טוב 

אבל לכל דבר טוב יש טיפה סוף 

ואני נותנת לנקודה השחורה שלי לחזור ולהשתלט לי על הגוף 

זה כאילו שאני באיזה בית סוהר או משהו ונותנים לנו לצאת לכמה דקות להיות בשמש להירגע ואז יש את הקטע שצריך לחזור בו פנימה ואתה מרגיש כלוא בכל החרא שלך. זה מה שעובר עליי

שנה טובה לי ולכם ולכולם ואני מקווה שלא נמות באף פעם הקרוב הזה 

נכתב על ידי , 29/9/2014 18:07  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כשאלוהים ברא את הכבשה ב-29/9/2014 21:02
 




דברים שאני מתחרטת שוויתרתי עליהם: 

אני 

 

דברים שאני מתחרטת עליהם:

אופיר

 

דברים שוויתרתי עליהם: 

אני 

 

דברים שוויתרתי על זה שאני מתחרטת עליהם: 

הכל

נכתב על ידי , 27/9/2014 23:55  
הקטע משוייך לנושא החם: עדיין מתחרט/ת שוויתרתי על...
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ללא גבולות דימיון ב-29/9/2014 08:05
 




את האמת שמאוד רע לי 

אני אפילו לא יודעת למה 

אני במצב של מאוד רע אבל גם איפשהו טוב לי ואני מריגשה מאוד מוזר עם הכל 

העולם עצור ואני מרגישה כלואה בתוך בן אדם שאני אפילו לא אוהבת. הסחות דעת יש לי בשפע. אני גם מרגישה שאני משתמשת באנשים כהסחות דעת. אבל כשהם הולכים אני שוב פעם מוצאת את עצמי לבד. "אני מבלה עם פטריק הרבה זמן. בתחילתו של כל ערב, הוא נורא מתרגש. הוא תמיד אומר שהוא מרגיש חופשי ושהלילה הוא הגורל שלו. אבל לאחר כמה זמן נגמרות לו הסחות הדעת" 

הם תיארו אותי מאוד מדהים. 

אין לי בכלל איך לתאר את הכל ואני לא מרגישה צורך לתאר את הכל פשוט רע לי ואני מרגישה כאילו הכל מתפוצץ לי בפרצוף 

הראש שלי כואב ואני לא יודעת איך להתסדר עם עצמי אני פשוט צריכה לישון הרבה ולישון לנצח.

הפסיכולוגית שלי ביקשה ממני לכתוב לה מכתב שמתאר מה עובר עליי וחשבתי פשוט על להראות לה את מה שכתבתי לחברים שלי אז שהם התעלמו ממנו 

לא נורא

אופיר שאל אותי אם הייתי מאוהבת בו ובכללי רע לי מהכל ביחד ואני לא יודעת מה אני רוצה מעצמי ובכלל 

אני צריכה לישון 

ולשתות 

ולחיות 

ולנשום 

ולראות 

ולבכות.

אני מאוד צריכה לבכות.

נכתב על ידי , 26/9/2014 22:44  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שחר ב-28/9/2014 01:15
 



לא יודעת


כלום

יש קטעים שאני ממש שואלת את עצמילמה אני מנסה בכלל לדבר עם אנשים או לשמור איתם על קשר

יש 3 אנשים שאני שומרת איתם על קשר וזה יותר מדי קשה 

סיפרתי לילדה מהכיתה שלי שיש לי בלוג אבל לא אמרתי לה עליו כלום ואני מרגישה ממש רע 

אני לא יודעת מה אני רוצה 

ואני לא יודעת מה אני חושבת 

אני פשוט רוצה לישון הרבה

וזה בסדר 

זה באמת בסדר 

אבל למרות שהכל בסדר כלום לא בסדר 

וקניתי חוטינים חדשים והם נוחים אבל גם עם זה אני מרגישה לא בסדר 

בדיוק כמו שאני מרגישה עם עצמי 

 

 

נכתב על ידי , 25/9/2014 17:23  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Batatasaurus Rex ב-26/9/2014 03:56
 



רון


יש לי ידיד 

שהוא מדהים מאוד 

והוא פשוט מצליח לעודד אותי בכל שנייה אפשרית בלי שום צורה

הוא התחיל בית ספר חדש בעיר חדשה ואנחנו מבינים אחד את השניה מאוד

הוא מדהים מאוד ואני מאוד שמחה שהכרתי אותו 

אני מרגישה שמה ממש בבית וממש כיף לי שם

והוא גר קרוב!!!!! שזה מעולה

וההורים שלו מתים עליי

ואני מתה עליהם 

והם קונים לי מצות כי אני אוהבת מצות 

ואני עייפה

והיום הזה עבר יחסית טוב 

שזה מעולה

ואני שמחה שהגיע חופש כי באמת שרע לי בבית ספר הגיע הזמן להודות בזה 

אבל אני עדיין נושמת 

וזה בסדר

ואמרו לי שרזיתי 

וזה שקר 

ואני מתגעגעת לאופיר קצת 

אבל זה בסדר 

לא. זה לא בסדר

נכתב על ידי , 23/9/2014 23:11  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כשאלוהים ברא את הכבשה ב-27/9/2014 23:49
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכשאלוהים ברא את הכבשה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כשאלוהים ברא את הכבשה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)