לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יום אחד החלטתי שאני לא רוצה לעשות כלום.רק לקחת דף ועט,לצפות בכולם ולכתוב הערות....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2014

להמשך ללא הגיוני


אומרים שזה כמו שקע ותקע.שזה משלים אותך

שהפכים מסתדרים.אבל מה קורה כשנמשכים לאדם שונה או יותר נכון דומה

יותר מידי דומה,אני אוהבת שיש לי את הכוח להחליט.יש לי אופי חזק מטבעו

ויוצא שאני תמיד נמשכת שאנשים כאלה למרות שההיגיון אומר שזה צריך להיות ההפך.

גם מבחינה מינית,אני תמיד אמשך לדומיננטים יותר וגם אני כזאת.

אני יודעת שזה מראש יכשל ועדיין...

אני אוהבת את הפלפל,המלחמת כוחות.

כשאני סתם עם מישהו,אני לא מנסה לשלוט ואפילו מתנהגת נורא אדיש אבל כשאני פוגשת מישהו כזה

שם זה מסתבך,אני מתחילה להלחם.

ברור לי שזה לא אפשרי וזה נועד להכשל כי לא מחפשים את אותם הדברים.

אבל זה לא נעלם ולא יעלם.אתמול זה חזר שוב,הכרתי מישהו כזה

מישהו שלעולם לא אוכל להיות איתו ואני עדיין רוצה.

מבחינתו כנראה אני לא מה שהוא מחפש ולא הטעם שלו.

יום אחד אני אבין למה זה מושך אותי ומה גורם לזה אבל עד אז

אני אשבור את הראש.

נכתב על ידי , 27/2/2014 12:43  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אמהות עם שאיפה לרזון.


לא,לאמא שלי אין הפרעות אכילה אבל נדמה לי שהיא רוצה לפתח אותם אצלי.                                                           נולדתי וגדלתי ילדה מלאה.תכלס כל משפחה שלי מלאה פרט לאחותי וזה בדיוק הנושא שבגללו אני כותבת.                   אחותי הייתה מלאה עד כיתה ואז היא הרזתה בסיבות ה10 שבזמנו היה מלא יחסית לילדה בכיתה ו-ז.                           עם השנים עד כיתה ט,היא צברה קצת משקל ומרזה הפכה לבינונית פלוס.                                                           באמצע כיתה י היא הורידה 9 קילו ופתאום החלה ממש לפרוח.                                                                             אנשים התחילו להחמיא לה ולהגיד עד כמה שהיא יפה.                                                                                               לא שזה הפריע לי או שקינאתי עד שזה חלחל אלי.                                                                                                 כאשר אחותי הרזתה אמא שלי התחילה ללחוץ עלי להרזות ותרצה את זה                                                                    ב-"זה לא בריא,יהיו לך מחלות"                                                                                                                             הייתי 1.70 על 72 קילו שזה תירוץ מפגר לנוכח הנתונים האלה.                                                                                 היא גם אמרה לי הערות מפגרות כמו:"כדי להצליח בתל אביב כמו שאת רוצה,צריך להיות רזה אחרת לא יקבלו אותך" ,"תראי איזה יפה אותך,קחי ממנה דוגמה" והשנוא עלי "אף ילד/גבר לא ירצה אותך".                                                 נהייתי יותר מתוסכלת ודיכאונית.                                                                                                                                 זה הוביל לתוצאה הפוכה,העליתי בסביבות ה-10 קילו ב4 שנים האחרונות.                                                          בתחילת השנה היה לי את האומץ להתעמת איתה,היא זרקה כמה הערות מגעילות                                                 ואמרה שיותר היא לא תתערב ומצידה אני יכולה להראות כמו הר.                                                                               לפני שבוע בערך זה חזר,בינתיים היא מתרצת את זה ב"זה לא בריא ויהיו לך מחלות".                                              עמוק בתוכי אני יודעת שזה לא זה והיא לא חושבת על הבריאות שלי או לפחות לא רק עליה.                                          יש לי תוכנית שתוכיח את זה:                                                                                                                                   אני מתכוונת להוריד 10 קילו ולהגיע למשקל הסביר של 70 קילו,                                                                                  אם היא תקבל את המשקל הזה אז טעיתי והתנהגתי סתם כמו פסיכית                                                                           אבל אם לא והיא תעיר את ההערה הכי קטנה,אני צדקתי ואגיד לה את כל האמת בפרצוף.                                       בשביל התוכנית הזאת אני צריכה להרזות,אני מקווה שהיא תצא לפועל ואני אחשוף את הפנים האמיתיות שלה.


 בהצלחה לי חיוך                                                                                       

נכתב על ידי , 18/2/2014 17:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfluffy creature אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fluffy creature ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)