לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

וידוייה של משוגעת


כי בא לי להגיד מה שבכוס שלי

Avatarכינוי: 

בת: 32

Skype:  lullabellgrey 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2015    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2015

סליחה


סליחהה אני באמת מתנצלת שהמקום שתיכנתתי להזדיין לא היה ריק!

באמת סליחהההה שלא עולה לי מקומות חניה נוספים להזדיין בהם בחוץ!

אני ממש מתנצלתתתת שאני לא עומדת בציפיות שלך לסקס מזדמן!!!

סליחה שביטלת עבודה כדי לבוא לפרק לי את הצורה ואתה מסרב לשתף פעולה ולחשוב בעצמך איפה נוכל להזדיין כי אתה מסרב לקחת אותי אלייך כי אתה זבל יא חתיכת אידיוט מסריח, מה ייקרה אם תמצא לנו אתה מקום להזדיין בו? מה ייקרה אם ניסע קצת רחוק יותר למקומות שאתה לוקח את הזונות האחרות להזדיין בהם?!!?

 

ותודה שהחזרת אותי ישר הביתה, כי לא היה לך איפה לזיין אותי.

 

 

מקווה שתיסלח לי על כל זה,

ובעיקר מקווה שתידבק במחלת מין יא חרא.

נכתב על ידי , 8/5/2015 00:34  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דייטינג , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGreyGrey אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על GreyGrey ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)