לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

MY BLOG' MY LIFE


Avatarכינוי:  נסיכה :-*

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2014

ספורט


היי,

בפוסט הזה אני יביא לכם כמה טיפים לשמור על חיים בריאים יותר (גם שהלוז עמוס ומפוצץ!!!!!!!), 

אז הטיפ הראשון הוא: 

 

ספורט!!

לא משנה עם את בדיאטה, לא בדיאטה קטנה או גדולה (בגיל)

הגיע הזמן להכניס קצת פעילות גופנית ללוז השבועי שלך אפילו ללוז היומי שלך.

זה הכול עניין של סדר עדיפויות עד כמה חשוב לך לשמור על אורך חיים בריא יותר,עד כמה חשוב לך לחיות יותר שנים, להיות ולהיראות טוב יותר בעזרת הספורט.

תוסיפו לכם הליכה פעם בשבוע, 

אני ממליצה אפילו לקנות יד שנייה איזה מכשיר כושר קטן כמו סטפר שזה מכשיר לרגליים עם תוספת גומיות כאלו לשרירי הידיים שזה מעולה ואפשר לעשות במהלך היום בבוקר כמה דקות במהלך  היום וזה ממש טוב

(עם יש לכם חלק בגוף שבא לכם לחזק אותו יותר לחטב אותו אני יכתוב בטיפ השני שלי)

 

טיפ שני:

 

יש חלק בגוף שבא לכם לחטב או לעצב מבלי לקנות או להשקיע כסף?!

אז קודם כל ברור שהליכה\ ריצה זה חובה לפחות פעם בשבוע 

עכשיו תחשבו מה באלכם\ן לחטב או לעצב בגוף? 

למשל את הישבן? סקוואים מכירים\ות? תרגיל ממש מעווולה לחיטוב ועיצוב הישבן.

בטן- כפיפות בטן

יד אחורית וכתפיים- שכיבות שמיכה

 

נכתב על ידי נסיכה :-* , 12/4/2014 08:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





868
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , ספורט , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנסיכה :-* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נסיכה :-* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)