לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


היממה מורכבת מ-24 שעות שהן 1,440 דקות, שהן 86,400 שניות. בשנת שמש אחת יש כ-365.2422 יממות, שהן 365 יממות, 5 שעות, 48 דקות ו-46.08 שניות. בהגדרתה של היממה ניתן להבחין שזו יחידת זמן טבעית (להבדיל משעה, למשל, שהיא יחידת זמן מלאכותית).

כינוי: 

בת: 42

ICQ: היממה 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2014

היום הראשון-מתי אהיה אמא?-המדריך המלא לאמא עתידית לילד מעבדה.


 המדריך המלא לאמא עתידית לילד המעבדה:)


היום הראשון 03.08.14

היום  ישבתי באחת הפגישות , בהן אני אמורה לסכם ולחתום על חוזה לשותפות הורית, "PAReNT MATING" כך קראתי לשותפות.

זו סוג של שותפות,או משמורת משותפת, מסוכמת, וחתומה על ילד עתידי שעדיין לא נולד.:)

ילד המעבדה החמוד שלי:)


שמתי לב,  כי במהלך הפגישה. אני משכנעת את ה"פרנטמייט", (התחלתי להמציא מושגים משלי),למה בעצם להביא ילד.


לא ציפיתי האמת שאצטרך לשכנע.

את הגבר הסטרייט שישב מולי על כוס היין, לבוש ומעונב,הוא ציפה שאשכנע, שיש את כל הסיבות המוצדקות בעולם למה בעצם כן להביא ילדים(?!) שאני אשכנע אותו  אחרת חחחחחחח??????.אוף

בנוסף לכך בהקשר כלשהו נפלט  ככה דרך אגב, "שיש ילדים, שלא שווה שיוולדו, ואולי אני פרימיטיבי אבל לא רואה איך שני הורים שלא גרים יחד מביאים ילד..."

אוף-אז מדוע באת???? חחחעצוב


לאט לאט התחילה לחלחל בי ההבנה:של שני כללים אפשריים 

 1)כי-השותף שלי לפרוייקט כה גדול,  חייב להיות קודם כל גאי.

2)ושנית שהוא חייב לחיות מחוץ לדפוסים ההיסטריים המעצבנים של איך צריכה להיראות משפחה.

כי ברגע שאותו גבר, מקסים ומנומס אמר כי לא מתאר לעצמו שכך נראת משפחה.רציתי לתת לו סתירה מצלצלת.

אמורה להיראות????:( למי לך?אז -זה אולי לא בשבילך.


מעט עייפתי מהפגישות האלה.נוצרה בי תחושה של אכזבה, כי לא מצאתי עדיין אדם שרוצה להיות הגון וישר ולהיתבסס על ידידות בלבד בהבאת ילד,לא לראות במסגרת הזו  "דמוי גירושין". שום "דמוי" כלום. אלא להביא ילד פשוטו כמשמעו. לתוך עולם של 2 אנשים שחתומים על הסדר עסקי הגון וראוי.


בערב שישי נשארתי לבד.

לא רציתי לראות לא את המחזרים ולא את השותפים ההוריים. נשארתי לבד כואבת ממש.

מתי אני אהיה אמא?

למה לי לא מגיע ליצור את ההורות בדרך שאני רוצה?:( 

נכון, אולי אינני רוצה זוגיות עכשיו, אין זה משנה שאני מאוכזבת וכואבת שם גם עדיין.

אבל איך זה קשור לכך שאני רוצה להיות אמא, ללא שום קשר לזוגיות?

נכתב על ידי , 3/8/2014 16:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMaya almog אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Maya almog ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)