לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Pygmy Party~




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2014

Harukun 2014 :D



הלווווו עדכון על הכנס קצת באיחור~
אז ככה, על זה אני מודה שיש לי ידידים שעובדים בכנס LOL
אם לא, לא הייתה לי אפשרות להכנס אבל נכנסתי וגם בפנים לא היה ככ מה לעשות..
כשהגענו היו מליון אנשים בכניסה וחטפנו חום
ואז הצלחנו להכנס בפורטקציה בלי לשלם למרות שזאת לא הייתה הבעיה.
בפנים היו בערך שניי דוכנים נומרליים וקניתי לי כמה פוסטרים ומחזיקי מפתחות ועוד כמה שטויות,
בעקרון יצאתי עם שלל דיי דליל הפעם, מקווה שבקיץ יהיה מבחר גדול יותר.
פגשתי גם כמה חברים מהעיר וכאלה מראשון והיה נחמד שכזה, סיכמתי את היום עם סושי עם חברה
בעיר שלנו והיה טעים מאוד.
בערב הייתה ישיבת צוות שכמובן הייתה בזבוז זמן מוחלט בהתחשב בעובדה שזה  לא נוגע למקפלות ובכל זאת
כל פעם מחדש אנחנו מחוייבות להגיע ולשמוע את הדיבורים המשעממים שלא  נוגעים אליינו..
הדבר החיובי היה שהביאו לנו מדים ועכשיו אי אפשר לעבוד בלעדייהם, נו וול לפחות עדיין ישלי בערך בחירה במכנסיים והנעליים~
רק עוד חצי שנה ועפתי מישם
כמה תמונות

מישהיא שהתחפשה ליונו מושלמת

תמונת מצב


אחלה של סיום יום

מנת היום

מחזיקי מפתחות שאני מאוד מרוצה מהם
וזהו, עוד מעט ישלי תור לספר כי צריך לשנות תסרוקת מידי פעם

נכתב על ידי Miss_Kitty96 , 25/3/2014 10:21  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  Miss_Kitty96

בת: 27



מצב רוח כרגע:


361
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss_Kitty96 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss_Kitty96 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)