לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיים משל עצמי


החיים מלאים בהפתעות מרגשות וכאלה שלא.. לימודים, דייטים הזוים ומשעשעים, משפחה וחברים...מאז שאני זוכרת את עצמי הכל נשפך על הדף אז קבלו הצצה קטנה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

7/2014

מלאך משמיים


"כי מלאכיו יצווה לך לשמורך בכל דרכך..." 
פתחתי את הבוקר בכל כך הרבה מחשבות ודאגות,
הפסקת האש פגה ואני נכנסתי למבחן, הראש עובד לאט,
היד בקושי כותבת והלב...הלב במקום אחר...
בדרך מרמת -גן למודיעין נשמעה אזעקה על הכביש המהיר,
עצרתי את המכונית בצד, וראיתי גברים חסונים כאלה שנראים כי לא מפחדים מכולם רצים עם הידיים על הראש...
התמונה שלהם הגבירה את הלחץ אצלי...
נשכבתי על הרצפה עם הידים על הראש,
אזעקה מחרישת אוזנים,
בום עצום, ועוד אחד... 
הפחד מהלא נודע, הפחד שאין דבר שמגן עלייך, הפחד משתק אותך.
התיישבתי על הכביש, רועדת, מנסה להבין מה קורה ובוכה, בוכה כמו ילדה קטנה והיסטרית... 
מי שמכיר אותי יודע שאינני פחדנית, 
יודע שגם שהיו פיגועים שניה ממני לא חששתי לרגע,
אבל הפחד, הפחד שיתק.
האזעקה נגמרה ואני עדיין על הכביש,
מלאך בדמות אישה ניגשה אלי בהססנות,
התנצלה שלא מכירה אותי אבל לא היה לה נעים לראות אותי ככה,
חיבקה, הרגיעה מעט הודתי בחצי פה עדיין רועדת ואמרתי כי היא יכולה לנסוע ואינני רוצה לעכב אותה...
את תחושת החרדה כנראה שלא אוכל להסביר במילים...
כי כל שנותי כמתנדבת ובת שירות במד"א מעולם לא הצלחתי להבין נפגעי חרדה
אך אחרי שחוויתי אותה היום, הבנתי שאי אפשר להבין אם לא חווים אותה...
אז לך אישה יקרה, שאומנם גם את ממודיעין ואפילו משכונתי, אך איננו מכירות,
את שהיית שם עבורי כמו מלאך, את שדאגת ועזרת...
עכשיו שהחרדה מתפוגגת לאיטה רציתי להגיד תודה!!!
תודה ששמת לב, תודה שניגשת, תודה שבזכותך הצלחתי לעלות על ההגה חזרה!
תודה שיש אנשים כמוך! מקווה שיגיע אלייך כי עשית היום כל כך טוב!
הלוואי ויחזור אלייך רק טוב! את פשוט היית המלאך השומר שלי היום! תודה רבה רבה!!!
נכתב על ידי reut_ben , 17/7/2014 23:36  
הקטע משוייך לנושא החם: פעולה קרקעית בעזה
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-19/7/2014 23:14




כינוי:  reut_ben

בת: 37




498
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לreut_ben אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על reut_ben ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)