לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מתי בפעם האחרונה, עשית משהו, בשביל מישהו...


Take Responsibility 4 your Life


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2013

בנשימה אחת...


כשהמחשבות מהדהדות בראשי, פועמות חזק בליבי, כך עזבתי אותך...
עזבתי אותך מאחור, כמו רעש עמום של פקק שעם נחלץ של בקבוק למברוסקו חדש.

התגלגלתי לתוך סיפור פנטזיה חדש שרקמתי במוח המעוות שלי, כך עזבתי אותך...

 

ולא חשבתי לעצמי,

שכאשר ימאס לי מלרקום עוד פרט לעלילה,
בנשימה אחת,

לא חשבתי שתחזור אליי...

 

אבל בי אין מקום להכיל אותך,

אני נפש שבורה,

אני ציפור פצועה,

מחכה ליום בו אוכל לחזור לעוף.

 

אהבה,

ויק =)

נכתב על ידי Smile=) , 4/11/2013 23:26  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  Smile=)

בת: 35

ICQ: 319386741 




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSmile=) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Smile=) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)