לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Its my life I make the rules



Avatarכינוי:  It's my star

בן: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2014

חזרתי :)


הרבה זמן לא כתבתי כי שום דבר מעניין לא קרה עד היום.
יום חמישי המורה שלנו באנגלית הביא לנו משימה לכתוב סיפור, ונחשו מה? לקחתי את זה רחוק מידי חחח. לא היה לי על מה לכתוב אז שאלתי את אמא שלי שתביא לי רעיונות אבל גם לה לא היה, עד שהדלקתי את הטלוויזיה וראיתי שידור חוזר ישן של הגיבורים של יום השואה (איך זה קשור עכשיו לא יודע O.ם) ואז האיתי בשוק, ראיתי את סבתא רבה שלי בטלוויזה! שאלתי את אמא שלי והיא אמרה שהיא היתה במלחמה נגד הנאצים, ואז הבנתי מה זה כל המדליות על המדף שלה חחח, בקיצור היה לי על מה לכתוב וכתבתי על מלחמת העולם השנייה.  
כבר סיימתי אותם והם ליום שלישי אבל החלטתי שאני רוצה להמשיך את הסיפור הזה לעצמי (בסוף הפוסט פרק א' ^^ ).

אני שמתי לב שאני מתחיל להיות יותר מתבודד שומע מטאל ורוק(גם ככה כל הזמן האיתי שומע) והצבע שמיחד אותי זה שחור (מאז ומתמיד) אני עושה תסרוקת של אימו אני מתחיל להפוך להיות שוב פעם אימו כמו פעם אני לא יודע למה אבל ככה אני מרגיש יותר בנוח אם עצמי כמו פעם רק שאני לא חותך.
וגם:
 סבתא שלי הביא לי מתנה כרגיל חולצה, אבל זה היה שונה היה שם גולגולת וזה לא משו שאני רגיל לראות מסבא שלי O.0 אפילו שאני אוהב גולגלות :P

יום טוב.

יומן מסע- פרק א'

שלום שמי אלכס וזה יומן המסע שלי.
אין לי הרבה זמן אבל אני רוצה לספר לכם בקצרה כל פרט אפשרי שקורה מזוית העין שלי.
אני יהודי וזאת הסיבה שאני פה בשדה הקרב:
ליפני כמה שבועות הגרמנים החליטו לתקוף את כל היהודים ולהרגם! אני גרתי באנגליה ושירתתי שם בצבא. אני בן 37 והאיתי צלף 10 שנים, אז יש לי נסיון צבאי. החלטתי להיצתרף למלחמה הזו כדי לעזור לאחי היהודים, אני רושם פה בזמן שאני מחכה שהגרמנים יעברו על הגשר, לצערי יש שם מוקש שאי אפשר להפעיל מרחוק אז החלטתי לקחת על עצמי את המשימה לירות במוקש. הגרמנים צריכים לעבור על הגשר עם הטנקים ובזמן הזה אני ירה במוקש ויפוצץ אותו! כמובן שאני לא יכול ליכתוב ולעשות את המשימות באותו הזמן אז חברי יצחק (שהוא גם יהודי כמובן) בעל ניסיון קטן בצליפה וחבר טוב החליט לעזור לי בכתיבה.אז אני אומר כל מה שאני חושב והוא רושם. אני שומע רעש! קולות של טנקים בתזוזה ! אלה הגרמנים. הגיע הזמן לקצת נקמה על כל היהודים שמתו בגללם!
רגע! עוד קולות? 
אלה צעדים!
מישהוא מתקרב!
אבל הטנקים עוד לא על הגשר, עם אני יפספס הם יבינו שיש צלף ויחסלו אותנו עם פגז! אסור לי לפספס!
יצחק קח את הרובה ותחפה עלי, ועל תפסיק לכתוב.
יצחק!
יש לי בקשה קטנה, אני רוצה שתכתוב גם מה שקורה לך עם יקרה לי משו בבקשה!
*קול ירייה*
זה קול של רובה גרמני, הם שמעו אותנו?!
הטנקים על הגשר!!!!!! אני יורה!
*קול ירייה*
*קול נפץ*
אחד, שתיים, שש, שמונה טנקים נפלו למים!
יש לנו כבר התחלה פה! 
עכשיו נעבור לגרמנים שרצים לעברנו.
יצחק תעלה על העץ, אתה רואה אותם? כמה הם?
הם רק שלושה, לא היה לי זמן להטעין את הרובה עוד פעמיים, אלכס תחבא!
-אלכס זינק על העץ ועלה ליד יצחק-
יש לי רעיון:
בספירה שלי אתה יורה בבחור האמצעי ואז קופצים בבעיטה על השניים האחרים, אם תנופה מספיק חזקה נוכל להעיף אותם מהצוק הזה.
מוכן?!
שלוש
שתיים
אחת
*קול ירייה*
-יצחק ירה בבחור האמצעי ושניהם זינקו על שני הגרמנים שנשארו-
אבל הבעיטה של יצחק לא היתה מספיק חזקה והוא לא הצליח להעיף את הגרמני מהצוק.
אלכס חשב מהר.
גרמני אחת מת
אחד עף
השלישי עדיין עומד!
אלכס חשב מהר והבין שיש לידם גרמני מת!
הוא זינק על הרובה ועל יצחק וירה בגרמני השלישי שיורה כדורים לכל מקום מרוב פחד.
אלכס ירה מחסנית שלמה בגרמני בלי לחשוב פעמיים.
הגרמני מת ואלכס הציל את שנייהם לבנתיים.
פתאום ממרחק של שלושה מטרים מולם עמדו עוד 10 גרמנים חמושים ועל הפנים שלהם ראו שהם בהלם.
אלכס הבין את המצב וראה רק פתרון אחד, והוא עשה את זה.
הוא....
-המשך יבוא-
מקווה שאהבתם כי לא היה משו יותר טוב לעשות במשך 45 דקות חחח.

-החולצה-


נכתב על ידי It's my star , 9/2/2014 18:30  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מיתבודד...


כל היום האיתי לבד... בשיעור בפסקה נו מה נסגר איתכם אנשים?
מה עשיתי לכם אפילו בפייס אף אחד לא מדבר.
דבר אחד הם יודעים לבקש! תביא להעתיק שיעורים, יודעים מה לכו זדיינו.
באים רק מתי שצריכים משו.
אני מעדיף לשבת ולשמוע מוסיקה ולכתוב  שירים או לצייר מאשר להיות איתם.
שהיה לכולם יום טוב.

(מה לעזאזל?!)


נכתב על ידי It's my star , 5/2/2014 20:14  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



באסה.


בתוך יום הספקתי לעקם את הרגל לאבד ארנק עם רו קו שבדיוק היום מיליתי סדק בפלא (זה פאקינג נוקיה) לאבד מפתח ולאבד ידידה טובה שלי :<




הפלוס היחיד... יש לי עגיל.




ובידיוק מתי שרשמתי את זה ^ התפוצץ לי קולה בפנים -.-




אני מרגיש שאף אחד כבר לא רוצה בחברתי לא ידידות ולא חברים אפילו לא הקולה... חוץ מאיזה 4 חברים שעושים איתי פארקור XD (ליתר דיוק אני מלמד אותם חחח ) מה אני אמור לעשות עכשיו?!




אין לי כוח לצייר או להכין אוכל אין לי כוח לשום דבר מה אני אמור לעשות!?




אפילו שכבר אמרתי שאני סוג של אדם מתבודד קשה להיות לבד.




טוב אני ילך לשטוף את הפנים מהקולה הדביקה הזו...




שהיה לכולם (עם יש פה מישהוא כי אני די בטוח שגם פה אני לבד :/ ) לילה טוב.


ואיך אפשר בלי תמונות ? :)





יש לי שיער על האוזן O.0

נכתב על ידי It's my star , 4/2/2014 19:33  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יומיים של הרגשה מוזרה :S



2.2.14

אוקיי אז היום התעוררתי וכמעט איחרתי למקיף והבנתי שהיום הולך להיות חרא.

מסקנה טעיתי:

היה לי ביטול מטמטיקה!! שעתיים של שיעור חופשי על הבוקר עשיתי סלטות ממקפצה ומזרון ונחתתי על הרגליים ^^ (זה שנוחת על הכובע ) עכשיו אני חושב לעשות בלי מקפצה ומזרונים על חול וגם היה לידידה שלי יום הולדת (מתי שלי יגיע כבר!?!??!!?) ושחכתי לציין אני סוג של אדם מיתבודד וביישן אז במסיבה שלה כולם רקדו וכאלה ואני ניסיתי להיות בצד כל הזמן שלא יפריעו לי להתבודד כי אני לא יודע איך לרקוד חחחחח ושכחתי איך לעשות ברייקדנס אז לא רציתי פדיחות. היתה שם ילדה בשם טלי והיא מהשכבה שלי רק שהיא לא ידע שאני בשכבה שלה חחחח. והיא כל פעם נעצה בי מבט כאילו היא אומרת לי למה אתה לא עושה קצת פאן עם כולם והחזרתי לה מבט כזה שאומר אני מעדיף לעשות קצת פאן איתך ומאז כל הזמן היא נגע בי 0.0 וישבה לידי אבל להגיד את האמת אהבתי את ההרגשה הזו שאני לא כמו איזה רוח שאף אחד לא שם לב אליו ואז היא הלכה לשים קצת שירים במחשב ודיברה עם כמה חברות שלה והצביע עלי בחשי אבל יש לי ראייה מספיק חדה ושמתי לב שכל פעם שהיה שיר וכולם רקדו רק אני ישבתי והבנות כל הזמן באו אלי ואמרו קום מה אתה יושב בוא לשי (ילד אחד המצחיקים והזורמים מת עליו ) תילמד לעשות קצת פאן איתו אבל ויתרתי מה אני יעשה אני אדם מיתבודד ושמתי לב שכולם הצטלמו עם טלי ורק אני לא . בסוף מתי שכולם הלכו לבתים והיא בא אלי ואמרה אני הולכת והביא לי חיבוק ענק אמרתי לה באוזן עשית לי את המסיבה הזו יותר מהנה תודה לך. ואז היא אמרה שאני חמוד :3 . ואז ביקשתי ממנה בפייס שאני רוצה להצטלם איתה והיא אמרה שאני יותר חמוד ממה שאני בכללי ^^ ואמרה בכייף.

3.2.14





היה לי 3 שעות ספרות היום ברצף ואנחנו רואים סרט בשם ג'יין א׳ייר זב פאקינג 4 שעות אז ויתרתי והברזתי לעשות סלטות ולטפס על קירות של 3 4 5 מטר כי משעמם מה לעשות ניסיתי לעשות סלטה בלי מקפצה ומזרונים מגובה של מטר על חול ~זה לא נגמר טוב~ איקמתי את הקרסול בפעם השנייה בתוך פחות משבועיים אבל אני לא נכנה בקלות והולך לנסות שוב על מזרונים ומקפצה וגם יש ישיבות אז סיימנו מוקדם. יש לי 2 אחים אחד קוראים לו דימה והשני דניאל, בקיצור אנחנו סילקנו את דימה לרחוב כי הוא כל פעם עישן סמים ובא לסבתא שלי חששנו לגביה אז סילקנו אותו, אתמול בלילה סבא שלי התקשר ואמר שהוא חזר עם עוד מישהוא ולא הבנו למה הוא הכניס אותם. בקיצור הוא אמר שהוא רוצה לקבל טיפולים בפעם המיליון וגיליתי שהוא עדיין לא הפסיק לשקר והדבר הכי מצחיק זה שדימה אמר שאחי דניאל מעשן סמים זה הדבר הכי מצחיק ששמתי בחיים שלי כי דניאל בצבא מיום ראשון עד רביעי ורק חמישי שישי שבת בבית ודניאל במודיעין והאח הכי חכם מכל הדודים והוא בחיים לא יגע בזה, הוא בקושי מעשן סיגריות ואז דימה אמר שאני מעשן סיגריות שזה הדבר שהכי עיצבן אותי כי לא נגעתי בדבר הזה אף פעם אולי פעם בכמה חודשים קצת בגלל המצב במשפחה ומאז הפסקתי אבל זה עצבן אותי כי הוא הבין שכולם שונאים אותו אז ניסה להאשים אחרים אני גם יביא דוגמא למה שהוא עשה לאמא שלי: לא מזמן הוא התקשר לאמא שלי ואמר לה תעזרו לי אני תקוע באילת וכבר שלוש ימים שלא אכלתי בבקשה עזרה אז אמא שלי שלחה לו 150 שקל אפילו שניסיתי לשכנע אותם שלא יביאו כי הוא משקר לבסוף ״בניתי תוכנה״ בעזרת שילוב כמה אתרים ( כי אני טוב במחשבים ותוכנות ) וגיליתי שהוא בכלל התקשר מהעיר שלנו. נראה מה היה מחר כי אני עייף ;).




כמה תמונות מהיומיים האחרונים ^^






















נכתב על ידי It's my star , 3/2/2014 20:24  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שעמום..


לא נותנים לבן אדם לישון -.- קמתי ב 12 בצהריים! מה זה זה!?

 

מהבוקר עבודות פרך!

 

לשתול ורדים בשיא השמש ולסחוב 3 שקים של 50 קילו אתם רוצים להרוג אותי?!

 

ציפיתי שהיום אני ישן עד 2 בכיף שלי אבל לא! T_T

 

 

הלכנו למשתלה וקנינו כל מיני דברים אבל אותי עניין הצמחים טורפים :3

 

אבל גם זה לא היה היה את הצמח טורף כדנית אבל כבר יש לי את זה... רציתי את הצמח שנסגר  לא יודע איך קוראים לו XD.

 

בסוף קניתי קקטוסים 0.0 חחח זה די מעפן :P

 

ראיתי קצת אנימה וציירתי קצת

 

קראתי בלוג של ילדה שאני מאוד מחבב (מהפוסט הקודם) והבנתי כמה קשה לה בחיים וכמה עצוב לה והרגשתי שכל כך באלי לעזור לה בכל דרך אפשרית אבל אין לי איך! :( היא בצד השני של המדינה היא בצפון ואני בדרום איך אני יעזור לה? :(

 

אני מרגיש די עצוב ועצבני היום אבל לפחות הסרטון הזה העלה לי קצת חיוך על הפנים :)

 אפילו שהחתול די מיסכן :(

 







 

נכתב על ידי It's my star , 1/2/2014 19:00  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





157
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18 , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIt's my star אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על It's my star ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)