לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Unity


We all came from the same place, all returning to that same place

Avatarכינוי:  Ordinary Human

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2017

פשוט לא פשוט


את משאירה אותי ער בלילה, וחולם ביום,
בוער במים, ומרחף על פני האדמה.
כשאני מביט בך צף באוויר, את כולאת אותי
בעולמך החופשי, משחררת אותי מהתפיסות שלי,
חטפת אותי מהדרך שבא התהלכתי, והצגת את דרכך שלך. 

החסרתי פעימה, אולי אפילו שניים.
לא ידעתי מה לומר, מבט ישיר בעיניים.
הכל הסתובב והתהפך, הרגשה לא ברורה,
יכולתי רק לנחש, שמדובר באהבה.
נכתב על ידי Ordinary Human , 10/6/2017 14:32  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תלוי על החכה


למה את לא מניחה לי לנפשי,
בדיוק חשבתי שהצלחתי לשכוח אותך.
תפוס כמו דג, מנסה לברוח ולשחות לכיוון השני,
אבל מסתבר שנעצת בי את הוו של החכה שלך.

אני רואה את ההודעה שלך נעוצה על המסך,
אבל לא מבין את דרכיך, לא מבין איך את עושה לי את זה.
בסך הכל כתבת את השם שלי(עם סימן קריאה) ואז שאלת מה קורה
ובכל זאת אני משתגע, כי אני לא מבין, חשבתי שאת בכלל לא רוצה

מסתכל שוב על המסך, ההודעה שלך עדין שם, למעלה, 
עם התמונה שלך, מחייכת, אושר על פנייך
ואני הולך על חבל דק, קצת מחייך קצת מבולבל.
..לא עונה לך, משאיר את ההודעה לשקוע בתוכי
נכתב על ידי Ordinary Human , 7/6/2017 17:40  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOrdinary Human אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ordinary Human ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)