לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

i know


אה, זה בלוג?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2014

סוף זה תמיד התחלה של בלוג אחר


 

אני יודעת זה עלוב ואין יותר דפוק מלפתוח בלוג ולהפסיק לכתוב בו אחרי חודשיים וחצי קצרים.

אם זה יעזור במשהו גם לזה מצאתי תירוץ.

 

פתחתי את הבלוג כדי לשתף בדרך שלא מבזבזת דפים ודיו. אולי רציתי להרגיש יותר שייכת או קצת יותר רצויה.

כשכתבתי פה לראשונה לא העליתי בדעתי שאפילו אדם אחד יקרא את המילים שלי. בטח שלא יגיב.

יש שיגידו שבלוג זה אמצעי שיתוף וירטואלי וזה מסתכם בכך. יש שיגידו שצריך לדבר עם אנשים אמיתיים ולא לבהות במסך מחשב.

 

שיגידו עד מחר.

לי זה עזר.

 

הגעתי למצב שלא יכולתי לכתוב יותר במחברת. הבלוג היה המוצא האחרון. הוא הפיח בי תקווה שיכול להיות שיום אחד למישהו באמת יהיה אכפת.

מכל תגובה התרגשתי. גם אם לא חייכתי, עדיין התנחמתי. אז זה וירטואלי, אבל זה שיפר קצת את ההרגשה.

 

אבל מאז שפתחתי דברים השתנו. הבלוג כבר לא אישי.

אחותי החליטה שהפרטיות לא קיימת יותר. הפכה את הכל לטיפשי.

 

אז כנראה שאפתח בלוג חדש, יהיה קשה לוותר.

בכל מקרה אני יודעת שאני כבר לא לבד ובכל הקשור למוות אין סיבה למהר.


ושוב יוצאים לי יותר מידי חרוזים..סליחה. עד הבלוג הבא אעבוד על ההרגל המגונה ואכתוב נורמלי, מבטיחה!

 

ובאשר אלייך..אם את קוראת. רק רציתי שתדעי שאני לא כועסת, רק מאוכזבת.

בחרת לחטט ולהתעלם מהמוסר. אפילו לא אמרת מילה מאז שהעתקת את הכתובת של האתר.

אני רואה שאת נכנסת וכואב לי שאת בוחרת להתעלם. 

אולי באמת עדיף להשאיר את זה ככה. בכל מקרה פה כבר לא אבקר.

 

ביי כולם, באמת באמת שהיה נעים להכיר..

נכתב על ידי , 30/4/2014 11:00  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למה אסור לך להיות איתי..


אסור לך להיות איתי כי אני לא באמת נחמדה.

אני לא נחמדה לעצמי וסביר להניח שגם כלפי אחרים.

אני לא אוהבת את עצמי וכנראה שזה לא ישתנה לעולם.

אני יודעת שאני לא באמת יפה כמו שאתה אומר ומפחדת שיבוא יום ואפגע בך.

אין לי אומץ להגיד לך את זה ועד עכשיו לא היה לי אומץ לכתוב אפילו פה.

אני פחדנית ולא מסוגלת לספר שקשה. אני לא מסוגלת לשתף.

וזה לא משנה גם אם תגיד שאני יכולה לדבר איתך על הכל. יש דברים שלא רוצים לדבר עליהם, ובטח שלא לשמוע אותם כל היום.

אז אני כותבת לך פה שתדע. אתה לא באמת רוצה להיות איתי. מגיע לך יותר.

רוב שעות היממה אני חושבת על המוות, נלחמת ביצרים.

לאחר שבועיים וחצי של מלחמה שוב פגעתי בעצמי. ואני לא מסוגלת לדבר איתך על זה. אבל אתה באמת לא רוצה להיות איתי.

האצבע שלי עוד כואבת מאז, כלום לא השתנה. 

אני עדיין קמה מכוסה בדמעות, מי יודע אם אהיה פה בעוד שנה.

אני לא רוצה להשמע בכיינית. לא רוצה להשמע מעצבנת.

אבל לא כיף לי לבכות כל הזמן. לא כיף לי לסגור את עצמי בחדר.

מגיע לך יותר. אתה לא צריך כאב ראש כמוני. 

וכן, כשאני מדברת איתך מצב הרוח הרגיל על השהייה. הכל מתהדה. 

אבל בשנייה שאני שוב לבד, או עם כל אחד אחר, הכל בפנים דועך ושוקע, הכל חוזר.

סליחה שאני כזאת, באמת שכל חיי הקצרים אני מנסה להשתנות.

 

ובבקשה, על נושאים כאלה אני לא רוצה לדבר. רק מגיע לך לדעת שאתה שווה יותר.

נכתב על ידי , 19/4/2014 15:37  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הפסח הזה יהיה פסח טוב, תזכרו את מה שאמרתי.

נכתב על ידי , 14/4/2014 18:08  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שתהיה לכולם שבת של חדי קרן ופרפרים


 

כבר שכחתי עד כמה שזה נחמד להתאמן.

 

הפנמתי שאני חייבת להתחיל להזיז את עצמי אחרי הפשלה בבגרות בספורט (12 דקות ל-2000..פאדיחה).

יותר מידי זמן עבר מאז האימון הרציני האחרון ויכול להיות שטיפ טיפה הגזמתי..

לאורך כל האימון רציתי להפסיק, לרגע לא היה כוח, אבל הכרחתי את עצמי להמשיך כי זה הדבר הנכון.

אז יכול להיות שלעשות כל כך אינטנסיבי ולוותר על מנוחה וסטים מסודרים יהיה טעות שאשלם עליה מחר בטיול, אבל אלו היו שלוש וחצי שעות של ניקיון ראש והחייאה.

 

אני הולכת לחזור לשגרה הזאת. הגיע הזמן להפסיק להיות פדלאה.

 

אתם לא מבינים, אחרי סבל ומאמץ של כל כך הרבה שרירים, פתאום זה קורה, מחייכים!

נכתב על ידי , 11/4/2014 20:43  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הוא גדל כל כך מהר!!


אני כל כך אוהבת את אחי הקטן. אין ספק שהוא החבר הכי טוב שיש, היה ויהיה לי.

יום הולדת שמח ילד, מי ייתן ולא תפגע מהסוכריות בעלייה לתורה. 

אוהבת אותך.

נכתב על ידי , 10/4/2014 20:52  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

מין: נקבה




5,584
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , ספרות , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני יודעת, וזאת אני. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני יודעת, וזאת אני. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)