לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים בצל טיפולי הפוריות (האלטרנטיביים)


בלוג על החיים בצל בעיות פוריות. על חיי זוג שכל מה שהוא רוצה זה להפוך למשפחה. כאן לא אדבר על טיפולים רפואיים. מאסתי ברפואה הקונבנציונלית. בחרתי לנסות לטפל בבעיות הפוריות שלי דרך רפואה אלטרנטיבית. זהו בלוג על ההתמודדות הנפשית עם "החיים בצל בעיות פוריות"

כינוי:  אפרסק כתום יפה

בת: 40

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

2/2014

הדסה קורסת


הדסה קורסת

או שאולי היא כבר קרסה.

אני לא יודעת למה זה קרה.

אני רק יודעת שזה מעצבן אותי נורא.

 

עצם הקריסה שלה לא ממש מעצבן אותי.

זה יותר החוסר צדק הנוראי הזה שמטריף אותי.

 

כמו שאמרתי אין לי מושג למה הדסה קרסה אבל ברור שמישהו שם כשל ביג טיים.

אולי זה המנכ"ל הקודם.

אולי זה המשכורות מנופחות ששולמו לבכירים.

אולי זה הטיפולים החינמיים להם זכו משפחות העובדים.

אולי זה צוות עובדים מנופח.

אולי הנחות לקופות החולים.

ואולי זה פשוט הכל ביחד.

 

וזה מעצבן אותי שמי שנפגע עכשיו זה לא האחראים.

החוסר צדק הזה הורג אותי.

המנכל הקודם קיבל חתיכת דמי פרישה (או איך שלא קוראים לזה)

וזה הצוות הסיעודי שעכשיו משלם את המחיר ולא מקבל משכורות.

הרופאים הבכירים שהרוויחו משכורות עתק מה אכפת להם? הם ימצאו עבודה במקום אחר או בשוק הפרטי. אם חלילה הם יצטרכו טיפול רפואי עם הכסף שיש להם הם כבר ידעו איפה לקבל אותו.

זה החולים המסכנים שפתאום לא מקבלים טיפול (אלא אם כן הם בסכנת חיים).

 

זה מעצבן אותי כי קריסת הדסה זה בסך הכל דוגמה מייצגת לחיים.

אני בחורה צעירה. ומאוהבת. ואני כל כך רוצה להביא ילדים לעולם.

ואני לא מצליחה. כבר שנתיים. ואיש לא יודע למה.

אלכוהוליסטיות מצליחות אבל אני לא.

האישה שרצחה את שני ילדיה בהריון שוב אבל אני לא.

החוסר צדק הזה פשוט מטריף אותי...

 

ובסופו של דבר כלום לא ישתנה.

הדסה לא תקרוס, יצילו אותו.

וכל מי שהתעשר שם עד עכשיו ימשיך להתעשר עוד יותר

על חשבון אנשים אחרים

וככה בדיוק כל מיני אמהות מתעללות ימשיכו להרות וללדת

ואני? אין לי מושג מה יהיה איתי...

 

נכתב על ידי אפרסק כתום יפה , 15/2/2014 22:52  
הקטע משוייך לנושא החם: קריסת הדסה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: בדרך להורות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאפרסק כתום יפה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אפרסק כתום יפה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)