לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים בצל טיפולי הפוריות (האלטרנטיביים)


בלוג על החיים בצל בעיות פוריות. על חיי זוג שכל מה שהוא רוצה זה להפוך למשפחה. כאן לא אדבר על טיפולים רפואיים. מאסתי ברפואה הקונבנציונלית. בחרתי לנסות לטפל בבעיות הפוריות שלי דרך רפואה אלטרנטיבית. זהו בלוג על ההתמודדות הנפשית עם "החיים בצל בעיות פוריות"

כינוי:  אפרסק כתום יפה

בת: 40

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

2/2014

טוב, בסדר, ככה יצא...


היום סיפרו לי בדיחה.

יהיו כאלה שיגידו שהיא אנטישמית.

אני חושבת שהיא מאוד נכונה

 

בריטי צרפתי וישראלי מתחרים בקליעה למטרה באיזה פאב.

הבריטי זורק את החץ פוגע במה שפוגע על לוח המטרות ויושבי הבר מוחאים לו כפיים.

הצרפתי זורק את החץ פוגע במה שפוגע על לוח המטרות ויושבי הבר מוחאים כפיים גם לו.

הישראלי זורק את החץ ופוגע בפנים של מישהו מיושבי הבר.

המישהו צועק לו "מה אתה עיוור? פצעת אותי", יושבי הבר מצטרפים לדבריו והישראלי עונה להם ברוגע "נו בסדר ככה יצא מה אני אעשה עכשיו?"

 

כל המנטליות הזאת של יהיה בסדר מגעילה אותי.

כל המנטליות הזאת של ראש קטן מגעילה אותי.

ובעיקר מגעילה אותי המנטליות של "טוב בסדר ככה יצא מה אני אעשה".

 

עבריינים תמיד היו.

הם גם תמיד יהיו.

וזה תפקיד המשטרה לטפל בהם.

זה מפחיד. מאוד. המחשבה שאולי תיקלע ליריות בין שני עבריינים.

 

אבל אותי הרבה יותר מפחידים כל משפטי היה בסדר.

ואז כשזה לא יוצא בסדר אז נו טוב ככה יצא מה המסכן יעשה.

 

נסעתי היום לחיפה.

מירושלים.

נסיעה ארוכה.

ואז נסעתי בחזרה.

אלוהים ישמור מה שאנשים מרשים לעצמם על הכביש.

והם לא שייכים לשום משפחת פשע.

הם אנשים די נורמטיביים.

והם מסכנים אותי מידי יום ביומו.

 

כמעט כל יום אני נתקלת במשהו שיכול להיגמר רע.

הייתה הרעלה בירושלים. בעקבות הדברה.

שני בניינים (ירושלים ועכו) התפוצצו עקב בעיות גז.

 

וזה מפחיד אותי.

יותר מהעבריינים.

לפחות הם על הכוונת של המשטרה.

המדבירים למיניהם ועובדי הגז למיניהם וסתם נהגים על הכביש הם לא על הכוונת של אף אחד.

עד שמישהו לא מת.

 

ברור שאם עניין החיסולים ייצא מפרופורציה המשטרה תעשה משהו.

אבל מה עם כל עברייני היהיה בסדר???

מה עם כל המחפפים?

האלה שבוחרים להיות ראש קטן?

מה עם כל אלה שאפילו אחריות מינימלית על המעשים שלהם הם לא מוכנים לקחת?

זה האנשים שמפחידים אותי הכי הרבה

הנורמטיביים לכאורה

נכתב על ידי אפרסק כתום יפה , 20/2/2014 02:05  
הקטע משוייך לנושא החם: חיסול או פיצוץ?
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: בדרך להורות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאפרסק כתום יפה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אפרסק כתום יפה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)