לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים בצל טיפולי הפוריות (האלטרנטיביים)


בלוג על החיים בצל בעיות פוריות. על חיי זוג שכל מה שהוא רוצה זה להפוך למשפחה. כאן לא אדבר על טיפולים רפואיים. מאסתי ברפואה הקונבנציונלית. בחרתי לנסות לטפל בבעיות הפוריות שלי דרך רפואה אלטרנטיבית. זהו בלוג על ההתמודדות הנפשית עם "החיים בצל בעיות פוריות"

כינוי:  אפרסק כתום יפה

בת: 40

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

2/2014

גוף יקר שלי (מכתב לגופי)


גוף יקר שלי,


אני יושבת פה ובוכה.


זה מעניין. מי שבוכה זאת הנפש שלי אבל אבל את הפעולה עצמה של המעות אתה מבצע.


 


גוף יקר שלי,


לעיתים אני כועסת עליך.


למה הכל קרה כמו שקרה?


למה קרסת באותו יום ב18 לספטמבר?


למה אתה לא מצליח לחזור לעצמך?


ולמה הפעולה הכי טבעית בעולם לא מצליחה לך?


 


אני כועסת עליך כנראה כי אתה תמיד היית כל כך בסדר.


תמיד כל כך בריא.


תמיד כל כך חזק.


כשכולם חלו בשפעת אתה נשארת בריא.


כשכולם חטפו הרעלת מזון ושבועיים היו מרותקים למיטה אתה התאוששת תוך 48 שעות.


 


גוף יקר שלי האם אתה כועס עלי?


האם אתה נוקם בי? או שאולי סתם נמאס לך והתעייפת ונשברת?


אני יודעת שלא הייתי בסדר איתך.


לא עשיתי ספורט.


העליתי במשקל.


כעסתי על שער שצמח במקומות בהם לא רציתי אותו.


התביישתי בך.


 


גוף יקר שלי,


אני רוצה לבקש ממך סליחה.


סליחה שלא השקעתי בך.


סליחה שזלזלתי.


סליחה שקיבלתי כמובן מאליו את זה שתמיד תפקדת במאה אחוז.


סליחה שהתביישתי בך.


סליחה שנתתי לך להשמין.


סליחה שלפעמים לא אהבתי אותך.


 


גוף יקר שלי,


אני רוצה שתדע אני לא כועסת עליך.


אני פשוט מתוסכלת.


אני אוהבת אותך.


אתה יודע שלמרות כל הקיטורים שלי תמיד אהבתי אותך.


 


אני יודעת שלפעמים חשפתי אותך יותר מידי.


מחשופים ועניינים והשתמשתי בך כדי למשוך תשומת לב.


אולי זה מה שהפריע לך?


כי גם על זה אני מצטערת.


 


גוף יקר שלי,


אני רוצה לעזור לך אבל לא יודעת איך.


אני לא כועס עליך אני אוהבת אותך.


בבקשה תסלח לי על הכל.


ששתיתי ועישנתי ולא דפקתי חשבון ולא חשבתי עליך.


 


בבקשה גוף יקר שלי תאסוף את הכוחות שאני יודעת שיש לך ותבריא.


אני מתגעגעת אליך בריא.


אני רוצה שתבריא.


אני צריכה שתבריא.


בבקשה בבקשה תצליח לעשות את הדבר הכל כך טבעי שאני כל כך רוצה.


 


כל פעם שאתה לא מצליח אולי נדמה שאני כועסת.


אני לא.


אני פשוט עייפה וכואבת.


וגם אתה עייף וכואב.


בבקשה גוף יקר שלי בוא נלך יד ביד, ביחד.


אני אאסוף את עצמי נפשית עד כמה שאוכל ואתה תאסוף את עצמך ותבריא.


ותסדר ותתקן את כל מה שלא בסדר שם.


אני יודעת שאתה יכול.


 


תודה לך על שנים ארוכות בהן שרתת אותי כל כך טוב


ומקווה לעוד המון שנים טובות ביחד


מבטיחה לא להזניח אותך יותר


 


שלך הנפש שחיה בתוכך


 


 

נכתב על ידי אפרסק כתום יפה , 25/2/2014 01:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: בדרך להורות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאפרסק כתום יפה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אפרסק כתום יפה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)