לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים בצל טיפולי הפוריות (האלטרנטיביים)


בלוג על החיים בצל בעיות פוריות. על חיי זוג שכל מה שהוא רוצה זה להפוך למשפחה. כאן לא אדבר על טיפולים רפואיים. מאסתי ברפואה הקונבנציונלית. בחרתי לנסות לטפל בבעיות הפוריות שלי דרך רפואה אלטרנטיבית. זהו בלוג על ההתמודדות הנפשית עם "החיים בצל בעיות פוריות"

כינוי:  אפרסק כתום יפה

בת: 40

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

2/2014

פורים מתקרב


ישראבלוג מודיע לי חגיגית שפורים עוד שבועיים.

תמיד אהבתי את החג הזה.

יש משהו מאוד יפה ביום אחד שבו אפשר להתחפש ולהיות משהו אחר.

 

אני נזכרת בפורים לפני שנתיים.

התחפשתי לשפנפנה.

סקסי ביותר.

 

קצת לפני אותו פורים הכרתי את י"א שמהר מאוד הפך לידיד אמת שלי.

באותו פורים אני והוא יצאנו לבלות.

הייתי בת 27 עדיין בגיל שבו רוצים לצאת.

בעלי היה בן 45 ויתר על התענוג.

כל כך נהניתי אז.

זה היה אחד הפורימים הטובים בחיי.

 

פורים לפני שנה.

היו לי שלוש תחפושות.

הייתי שטן, והייתי דבורה ואפילו הייתי סנטה קלאוס.

איך שאני ובעלי נהיננו.

כמה כיף שהיה לנו.

 

משני הפורימים יש לי תמונות.

אני מסתכלת בהן ובוכה.

 

החיים שלי נחלקים ללפני ואחרי.

לפני ה18 בספטמבר ואחריו.

לפני כשעוד הייתי בריאה ואחריו כשכבר הייתי גמורה נפשית ופיזית.

לפני כשעוד חשבתי שצי'ק צ'אק ניכנס להריון ואחרי כשהבנתי שיש לנו בעיית פוריות (אומנם לא מוסברת ובכל זאת).

 

השנה אפילו לא קניתי תחפושת.

השנה אין לי ראש לזה.

נזכרת איך שנה שעברה חשבתי שהשנה בפורים כבר אהיה בהריון.

 

וידידי י"א?

כל כך התרחקנו.

אני התרחקתי.

שקעתי בדיכאון ובחרדות.

 

למדתי שהחיים יכולים להתרסק ברגע.

למדתי כמה חשוב להנות שאפשר.

כמה טוב שיש לי את שני הפורימים ההם להתרפק על הזכרונות מהם.

כמה מקווה שפורים הבא שוב ארצה לחגוג.

את החג ואת ההריון שאהיה בו (ואולי רק אולי) את התינוק שכבר יוולד.

נכתב על ידי אפרסק כתום יפה , 27/2/2014 00:10  
הקטע משוייך לנושא החם: הכנות לפורים
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: בדרך להורות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאפרסק כתום יפה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אפרסק כתום יפה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)