לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים בצל טיפולי הפוריות (האלטרנטיביים)


בלוג על החיים בצל בעיות פוריות. על חיי זוג שכל מה שהוא רוצה זה להפוך למשפחה. כאן לא אדבר על טיפולים רפואיים. מאסתי ברפואה הקונבנציונלית. בחרתי לנסות לטפל בבעיות הפוריות שלי דרך רפואה אלטרנטיבית. זהו בלוג על ההתמודדות הנפשית עם "החיים בצל בעיות פוריות"

כינוי:  אפרסק כתום יפה

בת: 40

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

3/2014

עוד יום שכזה


אתמול בלילה היה לי חתיכת התקף לב.

לגמרי במקרה (בזמן שהייתי בשירותים) גיליתי בלוטת לימפה מוגדלת באזור המפשעה.

ישר נכנסתי לסרטים.

מה אם זה גידול? מה אם זה מכל התרופות שלקחתי ועדיין לוקחת?

כמעט התעלפתי בו במקום.

בעלי היה בחוץ עם חברים התקשרתי אליו היסטרית.

הוא ניסה להרגיע אותי.

התקשר לפרופסור שמטפל בי וקבענו שאני אקפוץ אליו ביום רביעי והוא יראה מה זה.

אימא'לה יש עוד המוזן זמן עד רביעי.

בעלי שראה שאני עוד שניה עושה במכנסיים מרוב חרדה ביקש מחבר שלו שהוא רופא שיקפוץ היום בערב ויתן מבט.

הבעיה שמאתמול בלילה ועד היום בערב היה המון זמן.

אני לא אגיד שהעברתי את הזמן בפאניקה מוחלטת כי בכל זאת האנטי חרדתי שאני לוקחת על בסיס קבוע עושה את שלו (מזל!!!) אבל בהחלט חששתי.

בערב החבר בא להציץ.

מיותר לציין שזה הי מביך להישאר בתחתונים ליד חבר של בעלי אבל נו הוא רופא.

לשמחתי הסתבר ש:

א. זה בכלל לא מפשעה זה רגל.

ב. זאת כנראה לא בלוטת לימפה.

קצת (הרבה) הוקל לי.

מחכה לצפירת הרגעה סופית מחר מהפרופסור שלי...

********************************************************************************************

בבוקר קמתי בלב כבד.

בגלל הבלוטה.

עליתי על המשקל.

לשמחתי הלב הכבד לא התבטא במשקל :)

מאתמול ירדתי 300 גרם.

בסך הכל ירדתי קילו ארבע מאות.

איזה כיף.

נקודת אור בתוך החרדה בגלל הבלוטה.

מאז שהתחלתי לאכול בריא כל יום עשיתי הליכה ברגל.

המום לצערי לא יצא לי לעשות.

מקווה שלא אתאכזב מהמשקל מחר בבוקר.

איזה כיף לי שאני עושה משהו בשביל עצמי ויורדת במשקל.

מקווה שזה גם יעזור לי להיכנס כבר להריון...

******************************************************************************************

היום היה לי תור לרופאת המשפחה שלי.

בבוקר המזכירה התקשרה לבטל.

הרופאה חולה.

בהתחלה התבאסתי.

היום היה לי תור למספרה והמספרה צמודה לקופת חולים.

וזה עצבן אותי שעכשיו אצטרך לנסוע אליה בכוונה.

רציתי ללכת אליה על הדרך כשאני במספרה.

בסוף הסתבר שכל מה שאלוהים עןשה זה לטובה.

היה לי נורא לחוץ מבחינת הזמן במספרה בקושי הספקתי לסיים בזמן.

מזל שלא היה לי את התור לרופאה.

בחיים לא הייתי מספיקה...

******************************************************************************************

בבוקר לפני שיצאתי למספרה ישבתי על השיעורי בית שנתנה לי הפסיכיאטרית.

לכתוב איך אני חושבת לפתח את הקריירה שלי.

כרגע קשה לי לחשוב על זה.

כרגע מה שמעניין אותי זה הריון.

כרגע אני עדיין חלשה.

עדיין לא יצאתי לגמרי מהדיכאון.

עדיין יש לי חרדות.

קשה לי לחשוב עכשיו על פיתוח קריירה.

אבל הפסיכיאטרית אמרה לי לכתוב בינתיים רק משהו באופן תיאורתי.

איך בתיאוריה אני חושבת לפתח את הקריירה שלי.

אז בתיאוריה כתבתי.

רציתי שהיא תהיה מרוצה ממני.

שתראה שאני משתדלת ותשתדל גם בשבילי.

והיא ראתה.

והיא הייתה מרוצה.

ממש...

******************************************************************************************

המספרה נמצאת ליד הבית של אבא שלי.

הוא בא לאסוף אותי בבוקר.

הוא היה לגמרי פיכח.

לגמרי לא שתוי.

מחזה נדיר.

זה האבא שלי שאני אוהבת ומכירה.

האיש שגידל אותי.

לא איזה שתיין מוזר ומגעיל.

היה לי כל כך כיף איתו היום בבוקר.

רק שהשמחה לצערי לא נמשכה יותר מידי.

כשהייתי במספרה הוא התקשר לשאול מתי אני באה ושמעתי שהוא כבר שיכור.

כשבאתי אליו הוא היה ממש שיכור.

איזה גועל נפש.

מי זה השתיין הזה?

זה לא אבא שלי.

פשוט להקיא.

כמה עצבים הפרצוף השיכור שלו מביא לי.

מה הוא לא רואה שחרא לי מספיק עם כל עניין ההריון אז הוא מוסיף לי???

******************************************************************************************

היום במספרה היה ממש נחמד.

עשיתי החלקה יפנית.

הפעם עשיתי החלקה שעושה את השער ממש ממש חלק.

קרשים.

יצא ממש טוב.

כמובן שעכשיו צריך לחכות עד שאני אחפוף ואחרי שהשער יתייבש אוכל לראות אם זה באמת יצא כמו שרציתי.

הספר יצא איתי ממש בסדר מבחינת המחיר.

הוא לקח רק 300 שקל שזה כלום עבור החלקה.

אבל הוא עשה לי מחיר טוב בגלל שזו החלקה שניה.

למרות שהוא לא היה חייב.

כי בסך הכל אני בחרתי את ההחלקה הקודמת.

כי חשבתי שאני לא רוצה חלק מידי.

לקראת הסוף היה לי ממש לחוץ בזמן.

הייתי חייבת לצאת והספר היה בעיכוב.

בשלב מסויים הספר והעוזר שלו שניהם עבדו עלי במקביל.

זה היה קצת משעשע.

העיקר יצאתי משם רק באיחור קטנטן.

והעיקר זה נראה טוב.

מקווה שגם אחרי החפיפה זה יראה טוב.

הספר שלי ממש ממש בסדר איתי.

הוא אמר לי לבוא אליו יום חמישי כדי שהוא שוב יעבור על ההחלקה עם הפן לחיזוק התוצאות.

הוא לא היה חייב לעשות את זה (והוא עושה את זה בלי תוספת תשלום).

אני תמיד יוצאת ממנו עם הרגש טובה...

****************************************************************************************

במספרה היו לי המון חלונות של זמן פנוי.

שהייתי צריכה פשוט לשבת עם החומר על השער ולחכות.

החלטתי לנצל את הזמן הזה ולשלם חשבון חשמל.

קיבלתי התראה לפני ניתוק.

התקשרתי ל103.

הם בשביתה!!!

שאלתי מה יהיה עם ההתראה לפני ניתוק הם אמרו לי שבשביתה הם גם לא מנתקים.

הזוי.

בסוף נזכרתי שיש לי בפלאפון אפליקציה שלהם (מהימים של הסערה בירושלים שלא היה חשמל).

נכנסתי.

וואו איזו הפתעה.

איו אפליקציה ידידותית.

שילמתי מהר מהר את החוב.

כי איכשהו חששתי שהם בכל זאת ינתקו אותי.

למרות השביתה...

******************************************************************************************

ליד המספרה (ממש ממש ליד) יש חנת פלאפל.

כל כך התחשק לי פלאפל.

במיוחד שהיתה במספרה לקוחה שאכלה מנה ממש מעוררת תאבון.

ולמרות זאת לא נכנעתי לפיתוי.

פלאפל זה לא נחשב תזונה בריאה ואני בקטע של אכילה חכמה כרגע.

אני גאה בעצמי על האיפוק.

גאה בעצמי על ההתמדה (כולה יום רביעי אבל בכל זאת)...

******************************************************************************************

במספרה הייתה בחורה שהיה נדמה לי שהיא בהריון.

בסוף היא קמה והסתבר שהיא  לא.

הוקל לי.

זה לא יפה אבל הוקל לי שיש עוד מישהי שהיא לא בהריון ולא רק אני.

אולי היא בכלל לא מנסה/לא רוצה אבל לי זה לא משנה.

אני כבר לא יכולה לראות בחורות הריוניות יותר.

למה הן כן ואני לא?

למה???

******************************************************************************************

באחד מהחלונות שלי בהם ישבתי וחיכיתי עם חומר על השער שלי החלטתי לנצל את הזמן ולעשות גבות.

הבחורה שעושה לי את הגבות באופן קבוע יושבת אצלו במספרה ובמקרה היא הייתה פנוייה.

כיף לי להיות מטופחת.

זה שאני לא נכנסת להריון לא אומר שאני לא יכולה להיות יפה ונשית ומטופחת.

בהתחלה קצת הייתי מבואסת מאיך שהגבות יצאו אבל בסוף דווקא אהבתי...

******************************************************************************************

אחרי המספרה הלכתי לאבא שלי.

הבטחתי לאימא שלי שאני אעשה עבודה גרפית קטנה עבור ידיד שלה.

הייתי לחוצה בזמן כי היה לי תור לפסיכיאטרית בערב.

למרות הלחץ הצלחתי להספיק ולעשות עבודה טובה.

כמובן שזה נעשה חינם אין כסף וזה עושה טוב לי לנשמה לעזור למישהו...

******************************************************************************************

אצל אבא שלי לא עמדתי בפיתוי ואכלתי מרק שעועית.

הוא מכין מרק שעועית מעולה.

אז אומנם זה לא ממש בתפריט שלי אבל אני מנסה להיות גמישה אחרת אני לא אחזיק הרבה זמן בדיאטה הזאת...

******************************************************************************************

בערב הייתה לי פגישה עם הפסיכיאטרית שלי.

היה טוב.

טוב זה לא מילה.

היה מדהים.

אני כל פעם יוצאת ממנה עם תובנות חדשות.

כל פעם יוצאת ממנה מחוזקת.

אפילו בעלי שבהתחלה התבאס מזה שאני גוררת אותו איתי לפגישות אמר שהוא יוצא מחוזק ממנה ושהוא לומד במפגשים האלה המון דברים חדשים.

בעלי הוא לא הטיפוס שיגיד דברים כאלה סתם ולכן זה אומר הרבה מאוד.

עיקר הפגישה היום התרכזה בעניין הקריירה שלי.

כמובן שלא רק בזה אבל זה היה העיקר.

יצאתי ממנה עם המון כיוונים אפשריים להתפתחות מקצועית.

יצאתי ממנה עם שלוש משימות בתור שיעורי בית:

1. התוכנה שאני רוצה ללמוד להזמין אותה ולהתחיל ללמוד אותה ואז גם להתחיל לקבל הזמנות עבודה בתחום שהתוכנה עוסקת בו.

2. כל הדברים שהעלינו היום בפגישה לגבי ההתפתחות המקצועית שלי להרחיב עליהם עוד קצת. לראות איזה כיוון נראה לי הכי טוב. לא לעכשיו. לאחר כך. כשאהיה יותר חזקה.

3. לעשות רשימה של כמה דברים שאני יכולה לעשות שישפרו את החיים שלי. זאת משימה כייפית במיוחד.

לקראת סוף הפגישה הסתבר לי שהפסיכיאטרית יוצאת לחופשה.

שבוע הבא עוד ניפגש ואחר כך יהיו לי ארבע שבועות ללא מפגשים.

מפחיד...

******************************************************************************************

ביציאה מהפסיכיאטרית, במעלית של הבית חולים אני נתקלת בחבר הכי טוב של אחי.

הוא בלי להתבלבל שואל מה אני עושה פה (קצת טאקט)

אני מתבלבלת ואומרת לו שהפסיכיאטרית שלי פה.

פאק!!!

מי אומר דברים כאלה???

עכשיו זה בטח יגיע לאחי ולדודה שלי (הוא בקשר איתה).

ואחי נגד טיפולים נפשיים אז הוא בטח יעביר אותה שבע שעות של הרצאה בנושא.

אוף איך זה נפלא לי????

******************************************************************************************

אני שונאת חוסר דיוק.

שונאת חפיפניקיות.

בערב יצאתי לאנג'ל לקנות סלט.

אופס מסתבר שהמטבח סגור.

אבל איך אתמול הוא היה פתוח בשעה הזאת.

מסתבר שהם סוגרים את המטבח לפי המצב רוח שלהם

או לפי ה"תנועה" כהגדרתם.

מעצבנים!!!!

בסוך הלכתי לבית קפה אחר.

קניתי סלט שם.

למרות שידעתי שזה מקום שתמיד מפוצץ בהורים עם ילדים.

היה בסדר.

ניסיתי להתרכז בכך שגם לי יהיה ילד מתישהו.

למזלי עשו לי את הסלט ממש מהר ועפתי משם...

******************************************************************************************

בדרך הביתה פתאום נופל עלי מין יאוש שכזה.

האומנם אני אצליח להרות אי פעם?

האומנם אהיה אימא?

מתי זה כבר יקרה?

אני אוטוטו בת 30 והייתי בטוחה שזה יקרה עד אז.

בעלי עדיין בטוח...

******************************************************************************************

בפעם האחרונה שהייתי אצל הרופאה שלי היא נתנה לי טיפות צמחיות לשיפור כלי הדם שלי.

הטיפות האלה מרגישות לי לא טוב.

אני אדבר איתה על זה מחר.

בדרך כלל כשאני אומרת שמשהו לא טוב לי היא לא מתעקשת ומחפשת משהו אחר.

אני מרגישה שהטיפות האלה עושות לי קצת סחרחורת.

******************************************************************************************

פעם לפני שהגעתי לעבודה בגרפיקה עבדתי בעסק של אחי.

והיה לי כיף.

העבודה.

אבל לא הסתדרתי עם אחי.

טיפוס מאוד קשה.

היום אצל הפסיכיאטרית אחת האופציות לגבי הקידום המקצועי שלי הייתה לעבוד בגרפיקה בחצי משרה ולעבוד עם אחי בחצי משרה.

העבודה של אחי היא קשורה בשירות לקוחות וזה עושה לי ממש טוב.

אבל הוא איש כזה קשה.

טוב בינתיים זה רק דיבורים...

******************************************************************************************

בגדול עכשיו אני רוצה להציב לעצמי ששתי מטרות

א. לקום כל יום בשמונה וחצי.

ב. ללכת לישון כל יום ב12.

מקווה שזה יתפוס...

 

 

 

נכתב על ידי אפרסק כתום יפה , 25/3/2014 21:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: בדרך להורות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאפרסק כתום יפה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אפרסק כתום יפה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)