לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים בצל טיפולי הפוריות (האלטרנטיביים)


בלוג על החיים בצל בעיות פוריות. על חיי זוג שכל מה שהוא רוצה זה להפוך למשפחה. כאן לא אדבר על טיפולים רפואיים. מאסתי ברפואה הקונבנציונלית. בחרתי לנסות לטפל בבעיות הפוריות שלי דרך רפואה אלטרנטיבית. זהו בלוג על ההתמודדות הנפשית עם "החיים בצל בעיות פוריות"

כינוי:  אפרסק כתום יפה

בת: 40

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

4/2014

לא מצליחה


אני לא מצליחה לצאת מהדיכאון הזה

לא מצליחה לקום בבוקר

ישנה המון שעות

לא מצליחה לעבוד

לא מצליחה לעשות הליכות

או להתמיד בדיאטה

אפילו לארומה לא ממש מצליחה ללכת

היום הייתה צפירה בגלל יום השואה

כמעט כל המשפחה של סבתא שלי הושמדה בשואה

ומרוב דיכאון אפילו לא הצלחתי לקום מהמיטה ולעמוד

אפילו לבריכה אני לא מצליחה ללכת

בעלי גורר אותי לשם בכח

אוף איך יוצאים מהדאון הזה עכשיו?

זה יוצאים מהמחשבות של מה אם זה אף פעם לא יצליח?

מחר הולכת לפסיכיאטרית שלי

חייבת משהו לדיכאון הנוראי הזה

אני לא מצליחה לצאת מזה לבד

נכתב על ידי אפרסק כתום יפה , 28/4/2014 22:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: בדרך להורות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאפרסק כתום יפה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אפרסק כתום יפה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)