לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים בצל טיפולי הפוריות (האלטרנטיביים)


בלוג על החיים בצל בעיות פוריות. על חיי זוג שכל מה שהוא רוצה זה להפוך למשפחה. כאן לא אדבר על טיפולים רפואיים. מאסתי ברפואה הקונבנציונלית. בחרתי לנסות לטפל בבעיות הפוריות שלי דרך רפואה אלטרנטיבית. זהו בלוג על ההתמודדות הנפשית עם "החיים בצל בעיות פוריות"

כינוי:  אפרסק כתום יפה

בת: 40

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

5/2014

שמן בשער


מה לכתוב?

על פניו הכל אותו דבר.

עוד יום רביעי שגרתי.

עוד נסיעה לחיפה.

עוד דיקור.

עוד עיסוי רחם.

ובעיקר עוד כסף שנשפך.

אין לי מושג האם וכמה אני מתקדמת לקראת המטרה שלי.

אני יודעת שאני לא בהריון.

אבל לא יודעת כמה קרובה או רחוקה ממנו..

האם החמשת החודשים האחרונים של הנסיעות לחיפה קידמו אותי במשהו.

אין לי מושג.

אולי אני ממש על סף ההריון הרצוי.

ואולי אני רחוקה ממנו מליון שנות אור.

אני מעדיפה לחשוב שלאט לאט אני מתקרבת אליו.

אל הבטא החיובית.

היום היה עוד יום רגיל.

עם אותו כאב לב רגיל.

אההה ונמרח לי בטעות שמן על השער (שמן של עיסוי) עשה את השער שלי ג'יפה לגמרי.

בקושי הצלחתי לסרק אותו

 

נכתב על ידי אפרסק כתום יפה , 8/5/2014 00:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: בדרך להורות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאפרסק כתום יפה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אפרסק כתום יפה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)