לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים בצל טיפולי הפוריות (האלטרנטיביים)


בלוג על החיים בצל בעיות פוריות. על חיי זוג שכל מה שהוא רוצה זה להפוך למשפחה. כאן לא אדבר על טיפולים רפואיים. מאסתי ברפואה הקונבנציונלית. בחרתי לנסות לטפל בבעיות הפוריות שלי דרך רפואה אלטרנטיבית. זהו בלוג על ההתמודדות הנפשית עם "החיים בצל בעיות פוריות"

כינוי:  אפרסק כתום יפה

בת: 40

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

5/2014

המתקשר


אז ביום חמישי הייתי אצל המתקשר.

הוא טוען שהוא מקבל מסרים.

מאיפה?

כל אחד שיחשוב מה שהוא רוצה.

אני חושבת מאלוהים.

יש לו את היכולות לקבל מסרים וגם לראות את הגוף שלנו כמו רנטגן.

הוא היה נחמד.

אמר שבעיות הפוריות שלי קשורות ביחס שלי לבעלי ושנרחיב על זה בהמשך.

אמר שהמצב הנפשי שלי קשור ביחסים של עם אימא שלי ושנרחיב גם על זה בהמשך.

אמר שאני לא אוהבת את עצמי וזה חוסם אותי.

שהשאיפה שלי לשלמות חוסמת אוותי.

הוא הטעין אותי כביכול באנרגיות.

אני בוחרת להאמין בזה.

בינתיים ההוראות שהא נתן לי זה:

1. שלוש תרגילים מיוגה שאמר לי לבצע כל בוקר.

2. ביקש לצמצם את צריכת מלח וחומץ ולהימנע מחצילים.

3. ביקש לאכול תפוח אחרי כל ארוחת צהריים

4. ביקש לאכול כל יום 2-3 עגבניות וקצת פלפל צ'ילי.

5. אמר לי לעשות כל יום הליכה של שעה.

סך הכל לא משהו יותר מידי קשה.

התור הבא שלי הוא ליום שני עוד שבוע.

אמר שצריכה להיפגש איתו כל שבוע אבל הפעם יהיה שבוע וחצי כי נוסע לעבוד בספרד.

בסך הכל אני אופטימית.

הוא ידע עלי הרבה דברים שלא יכל לדעת אם היה אדם רגיל.

בימים האחרונים אני חושבת המון על דברים שהוא אמר לי ומגיעה למסקנה שהוא צודק.

הוא אמר לי שבתור התחלה אני חייבת:

1. בכל מצב להסתכל על חצי הכוס המלאה.

2. להשתדל למצוא את ההנאה הקטנה בכל מה שאני עושה ולצמצם למינימום דברים לא מהנים.

3. לקבל את הדברים כמו שהם. להגיד או קיי ככה זה מלמעלה. לא להתעצבן. לזרום עם המצב.

אני משתדלת ליישם את מה שהוא אמר.

חוץ מזה הכל די רגיל אצלי.

היום עבדתי המון.

אני עייפה.

שבועיים לא עבדתי.

זה עושה לי טוב לעבוד.

לצערי הזנחתי את הדיאטה.

אני אוכלת כאילו אין מחר.

מחר צריכה לעלות את המינוןן של הכדור האנטי דכאוני.

חצי כדור לא ממש עשה לי תופעות לוואי מקווה גם כדור שלם לא יעשה.

נכתב על ידי אפרסק כתום יפה , 10/5/2014 21:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: בדרך להורות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאפרסק כתום יפה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אפרסק כתום יפה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)