לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Tiger Bi

בת: 10




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2017    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2017

רשימה


אני מנסה להמשיך ולגלות את עצמי. להכיר קצת יותר.

שגרה קצת שוחקת והייתי רוצה שינוי מרענן שיכניס קצת עניין לחיי אבל זה לא הולך כרגע.

תקופות תקופות. משתנה כל כך מהר.

אני כמו בתוך מערבולת גלגל שמסתובב ואני לא מבינה את עצמי.

אני יכולה להרגיש מאושרת מאוד יום אחד. ואז פיק.

אני יכולה להרגיש החלטית ויודעת מאוד מה אני רוצה. ואז עוד פיק.

בקיצור, מבולבלת.

איך אני חוזרת לנתיב הנכון שלי?

החלטתי ליישם בצורה שהבנתי שהכי נכונה ועובדת בשבילי. רשימה.

אז אתחיל לכתוב. רשימה של כל דבר אפשרי שעולה לי לראש. בעיקר מה אני רוצה.

 

1. אני רוצה לאהוב את עצמי תמיד ללא גבולות.

2. אני רוצה להיות בכושר מטורף.

3. אני רוצה להציב לי אתגרי כושר ולעמוד בהם.

4. אני רוצה לעמוד בכל אתגר שאני מציבה לעצמי, בלי קשר.

5. אני רוצה לדעת מה יקרה איתי כשאשתחרר עוד 3 חודשים.

6. אני רוצה להרזות בבטן.

7. אני רוצה להרגיש מיוחדת, למישהו.

8. אני רוצה חיבוק.

9. אני רוצה ריגוש.

10. אני רוצה להבין מי החברים הקרובים אלי באמת.

11. אני רוצה להפסיק לחשוב על אחרים וקודם על עצמי.

12. אני רוצה שיחות אמיתיות ולא מה קורה.

13. אני רוצה שהפנים שלי יחזרו להיות חלקות.

14. אני רוצה לעשות צניחה חופשית.

15. אני רוצה לרוץ מרתון.

16. אני רוצה שלא יהיה לי אכפת מה חושבים עלי תמיד.

17. אני רוצה נשיקות עמוקות. בתשוקה.

18. אני רוצה לעזור ולהרגיש את הסיפוק של הנתינה.

19. אני רוצה לברוח מהמחשבות שלי.

20. אני רוצה שהמחשבות שלי יסתדרו לי בראש.

21. אני רוצה מסיבה.

22. אני רוצה מוזיקה חזקה.

23. אני רוצה אהבה.

24. אני רוצה שינה טובה.

25. אני רוצה חיוכים.

26. אני רוצה ללמוד דברים חדשים.

27. אני רוצה שירצו להיות כמוני, להוות דוגמא.

28. אני רוצה להיות הישגית.

29. אני רוצה לדעת מה אני רוצה.

30. אני רוצה להרגיש שווה.

נכתב על ידי Tiger Bi , 12/11/2017 00:50  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTiger Bi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tiger Bi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)