לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כנפיים מנייר.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2014

שרפרף DIY! ^~^ D:D:


יש לי נגריה בבית הספר. וזה הדבר הכי גאוני שחשבו אי פעם. ריפוי בעיסוק וכאלה.

אז, יש לי מספר עבודות. חלק יותר טובות, חלק פחות.

זאת העבודה הכי קשה, מעייפת, דייקנית, גאונית, ויפה שהייתה לי אי פעם. (ובהחלט יש לי למה להשוות. בניתי חרב!! D:)

אז, לתמונות?

 

 

בפוסט הזה, פרסמתי את השלבים. וזאת התוצאה המוגמרת ! 

מוזמנים להגיב, להמליץ, וכו. כי זאת באמת עבודה קשה שהייתה שווה את כל המאמץ.

 

 

 

נכתב על ידי , 26/2/2014 16:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסטתמונות D: טיול בבית הספר~~


לשם שינוי, הבאתי מלמה לבית הספר. תראו מה יצא.

(אני בבית ספר עם חממה, משמע, המון פרחים ודברים כאלה ^~^)

 

(אהבתי את הצבעים. בלי עריכה בכלל :)

משחקי פוקוס~

כנ''ל

מיקוד וטשטוש- תואם לתמונה הבאה.

^

 

עשן של סיגריה~ (ולא, אני לא מעשנת ^^)

נעליים~

שוב, משחקי פוקוס, תואם לתמונה הבאה.

^

 

ורד:)

כנ''ל.

 

 

העבודות שלי בנגרייה DDD:

זה עומד להיות השרפרף הכי מקסים בתולדות היקום.

 

אוהבת, מיטל.

שנורא נהנתה ביום צילומים הזה. 


לשון

 

נכתב על ידי , 17/2/2014 17:35  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 25

Skype:  or2105 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmaital_sherman אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על maital_sherman ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)