לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

music for life


בלוג זה נועד לפריקה, סיפורים קצרים וארוכים, הבעת דעות ותחושות, וכל דבר אחר :)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2014

תשובות לשאלון השבועי


באיזה מין בית את גרה?
בית עם שתי קומות, מרפסת, גינה קדמית ואחורית, ושכנים רועשים משני הצדדים.

עם מי את חולקת את הבית שלך?
ההורים שלי, אחותי הקטנה (והקרצייה), אחי הקטן (והאדיר), והכלבה (המושלמתתת) שלי

האם את מגדירה בית כמקום בו את גרה? אם לא, מהו בית בעינייך ומהו ביתך?
אממ איפה שאני גרה זה סוג של בית, אבל בכנסים או במפגשים בתל אביב או בכל מום אחר הרבה יותר נחמד וביתי לי ^~^

מה יהיה הדבר הראשון שזר שנכנס לביתך יגיד עלייך?
"וואו... הרבה........ אממ.. שמנת?"
אמא שלי צבעה את כל הסלון בשמנת והווילונות גם כן בשמנת ._.

איזה רהיט בבית שלך היית רוצה שיישאר במשפחה לדורות?
הספרייה שלי ^~^
עם כל הספרים שבתוכה ^~^


האם היית רוצה לחיות בחדר אחר בבית מהחדר שאת גרה בו עכשיו?
נע, יש לי שרותים צמודים, מי צריך יותר מזה?

אם היו מוסיפים לביתך קומה שהיא חדר אחד ענק, איך היית משתמשת בה?
הייתי עוברת לגור שם, ואת החדר העכשווי שלי הופכת לאולפן הקלטות.

באיזה חדר אין לדעתך מספיק שימוש בבית שלך?
אממ
לכל חדר יש שימוש, המטבח, הסלון, החדר של אחי, החדר של אחותי, החדר שלי, החדר של ההורים, השרותים בסלון, השרותים לכולם, השרותים שלי... כולם בשימוש חח

הוריקן העתיק את ביתך ממקומו, היכן היית רוצה לנחות?
בתל אביב. לחלוטין.

נכתב על ידי , 15/5/2014 13:23   בקטגוריות תשובות לשאלון השבועי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 26

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust Zoe אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just Zoe ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)