לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

music for life


בלוג זה נועד לפריקה, סיפורים קצרים וארוכים, הבעת דעות ותחושות, וכל דבר אחר :)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2014    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2014

ספרים


אזהרה: הפוסט מלא בקישורים, רובם קישורים לתמונות של הספרים עליהם מדובר.


 


אני מאוד אוהבת לקרוא. מאוד. מאוד. מאוד. 


אבל, אם היו שואלים אותי מה הספר המשמעותי ביותר שקראתי, זה יהיה קשה:


 


-יש את סדרת "פרסי ג'קסון" שכתב ריק ריירדן, שהיא סדרה מדהימה על המיתולוגיה היוונית בעולם המודרני, ואת סדרת ההמשך "גיבורי האולימפוס", שבה הסופר משלב יחד עם המיתולוגיה היוונית את המיתולוגיה הרומית. 


 


-יש סדרה נוספת של ריק ריירדן, "בני קיין", שהיא על המיתולוגיה המצרית בעולם המודרני. 


 


-יש את הספר "צלה של הרוח" של קרלוס רואיס סאפון, ואת ההמשכים שלו "משחקו של המלאך" ו"אסיר השמיים", ואת ספרי הנוער שלו "נסיך הערפל", "ארמון חצות" ו"אורות ספטמבר". 


 


-יש את הספר המדהים "גנבת הספרים", שמספר על ילדה במלחמת העולם השנייה, ומסופר מנקודת המבט של המוות. 


 


-יש את סדרת "בני הנפילים", סדרת "בני לוריאן", סדרת "הארי פוטר", סדרת "כנפיים", סדרת "מלאך משמיים", טרילוגית "הזאבים של גרייס".. כולן סדרות מדהימות ומומלצות בחום, האהובות עלי ביותר. 


 


למרות כל הספרים שהזכרתי מקודם, הספרים המשמעותיים ביותר שלי הם: 


 


-סדרת "ווינטר בלו" שכתבה אשכר ארבליך בריפמן, סופרת ישראלית שכל פעם שציינתי שהיא ישראלית אף אחד לא האמין לי. הסדרה הזאת הייתה הראשונה שקראתי והתמכרתי. קיבלתי את הספר הראשון כשהייתי בכיתה א', והתאהבתי. כל שנה, כשיצא ספר חדש לסדרה, הייתי בין הראשונים בעיר שקנו אותו. אם הייתם רואים את המצב של העותקים שלי, הייתם חושבים יש לי את הספרים האלה בבית חמישים שנה, מרוב שהם בלויים. 


כששנה שעברה פגשתי את הסופרת בשבוע הספר, והבאתי איתי את כל שבעת הספרים של "ווינטר בלו", ואת הספר הראשון בסדרת ההמשך, "אמרלד", כדי שתחתום לי עליהם, דבר שעשתה, היה זה חלום שהתגשם. נכון, אני כבר לא ילדה בכיתה א', אלא בכיתה י', אבל הסדרה הזאת תישאר לנצח הסדרה האהובה עלי בכל הזמנים, הרי הודות לה אני אוהבת לקרוא..


 


אבל במקום הראשון: *תופיםתופיםתופים*


 


-הספר הראשון בטרילוגית "רשומות קוטל המלכים", "שם הרוח". זה ספר פנטזיה של 783 עמודים, שנון, מותח, מסקרן ומעניין, שבמהלך הקריאה בו הגעתי לכל מיני תובנות על החיים שלנו, דבר שנדיר למצוא בספר. 


לצערי, הוצאת הספרים שהוציאה אותו מסרבת לתרגם את שני הספרים הנותרים, במחשבה שאין הרבה בארץ שקראו אותו. 


אבל אני לא מאבדת תקווה! יום יבוא ויתרגמו את הספרים הנותרים! אתם תראו!


 


 


עד הפעם הבאה, זואי


 

נכתב על ידי , 11/6/2014 09:55  
הקטע משוייך לנושא החם: ספר שקראתי השנה
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 26

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust Zoe אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just Zoe ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)