לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

music for life


בלוג זה נועד לפריקה, סיפורים קצרים וארוכים, הבעת דעות ותחושות, וכל דבר אחר :)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2014

תשובות לשאלון השבועי


איזה סגנון מוזיקלי את שומעת?
רוק, מטאל, פופ, עברית (לא מזרחית), רוק אלקטרוני.... בעיקרון הכל חוץ ממזרחית

עברית או לועזית?
יותר לועזית מעברית

מי המוזיקאי/ם האהוב/ים עלייך?
ICON FOR HIRE
PEARL JAM
PIERCE THE VEIL
THREE DAYS GRACE
MY CHEMICAL ROMANCE
NICOLE SCHERZINGER
PENTATONIX
SLEEPING WITH SIRENS
TROYE SIVAN
JAKE EDWARDS
איה כורם
דין דין אביב
עידן רייכל
מירי מסיקה
הדג נחש
SHREDHEAD


מה השיר האהוב עלייך? למה?
זה קשה...
כרגע זה CARRIED AWAY של ICON FOR HIRE כי הוא פשוט נתקע לי בראש ואני לא מסוגלת להפסיק לשיר אותו איי וונט בי כאריד אוואיי איי וונט בי כאריד אוואי איי וונט בי כאריד אוואי איי סייד, איי סייד הנה אני עדיין לא מצליחה להפסיק רואים????

מה השיר הכי חריג שיש לך ברשימת ההשמעה?
שיר בגרמנית, שיר בסינית ושני שירי אנימה
אה, ופארודיה על שיר של עדי ביטי

את פתוחה לסגנונות ואמנים חדשים?
סגנונות אין צורך... אומנים ברור, תמיד :>

את אוהבת לשיר עם הזמר שמתנגן באוזנייך?
OH YEAH

את קונה את כל המוזיקה שאת שומעת?
לא, אני מורידה לטלפון ורק אלבומים שאני ממש ממש אוהבת אני קונה

איך את שומעת מוזיקה בד"כ? (YOUTUBE, רדיו, פלאפון, דיסקים...)
הפלאפון שלי :>

מוזיקה משפרת לך את מצב הרוח? היא יכולה גם לדרדר אותו?
תמיד משפרת


את מאמינה שמוזיקה מחברת בין אנשים?
יאפ

נכתב על ידי , 9/9/2014 17:11   בקטגוריות תשובות לשאלון השבועי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 26

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust Zoe אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just Zoe ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)