לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

music for life


בלוג זה נועד לפריקה, סיפורים קצרים וארוכים, הבעת דעות ותחושות, וכל דבר אחר :)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2014

אייקון 2014


נגמר אייקון! :<

אז ביום ראשון הבאתי כמה חברים מהבצפר איתי, וכמובן שכולם נעלמו לי

באחת וחצי התחילה לי משמרת גופרים, ומאותו רגע התרוצצתי בכל המתחם ושירתתי את אחראי המשמרת, החלפתי שלטים, הדבקתי שלטים, ניקיתי, אספתי זבל, שמרתי על חדרים, סחבתי מים, סחבתי שולחנות, הפרעתי לזוגות מתמזמזים, ועוד. 

בשלב מסוים אחת מאחראי כוח אדם ביקשה ממני לצבוע לה תמונה בשחור לבן שהיא הדביקה על הלוח כתיבה שלה. הרגשתי כל כך עילאית באותו רגע

כשנגמרה המשמרת הלכתי לנוח קצת, ואז רצתי להרצאה אדירה בטירוף- הרצאה על הגרסאות המקוריות של האגדות שגדלנו עליהן. 

בלילה ישנתי עם כמה חברים והיו איתנו עשרה בנים שנראו קצת ''ערסים'', והסתובבו בחצי עירום רוב הזמן. בשלב מסוים אני ועוד שניים עשינו מירוץ שק''שים ואני ניצחתי!!! 

 

ביום שני על הבוקר הייתה לי הרצאה על זהויות מיניות ומגדריות במדיה, שהייתה די מעניינת ודי משעשעת.

אחרי ההרצאה לימדו אותי לשחק מג'יק, שזה סוג של משחק קלפים ממש מגניב, ורוב היום ביליתי עם קבוצה קטנה של חברים וותיקים. בבוקר אחי הקטן הגיע, ונלחם בלי הפסקה בזירה. הוא די טוב בזה. 

בלילה ישנתי עם אותם חברים מהלילה הקודם, ושיחקנו משחק שאני לא זוכרת איך קוראים לו, אבל הוא ממש מגניב

אחד הבנים בחדר לימד אותי תרגיל בברייקדאנס, שלקח לי המון זמן לקלוט. 

 

ביום שלישי נשארתי עם כמה מהחברים שלי, ובעיקר נחנו. בשתים עשרה הלכתי לאירוע מתנדבים וכתבתי הקדשות לכל ארבעת צוות כוח אדם:>

אחרי האירוע הלכתי למשמרת בחדר תיקים, ובתחילת המשמרת אני ועוד שני מתנדבים הבאנו לאחד מאחראי כוח אדם תמונות שצילמנו אותו וכתבנו לו הקדשות, והוא נורא התרגש ושלח לנו לבבות :>

בחדר תיקים היה בלאגן עצום, חצי מהתיקים לא היו ממוספרים וכל הרשימות התבלגנו, אבל הצלחתי לסדר את הכל! באמצע המשמרת החליפו את המתנדב שאיתי בזאת עם היד, שבדיוק השיגה תג ליד הגומי שלה וכתבה עליה ''היד עם הזאת''. 

כשנגמרה לי המשמרת היה עומס מטורף בחדר תיקים אז נשארתי לעזור, ואז הכריחו אותי לעזוב כי צריך לנוח לפני פירוק:<

נחתי ונפרדתי מכולם שלאט לאט הלכו הביתה והשאירו את המתנדבים האומללים שנשארו לפרק את הכנס

בעשר בלילה התחלנו לסחוב שולחנות וכיסאות בחזרה לעירוני א ולהחזיר לכיתות צורה של כיתות. ונחשו מה? שברנו שיא של פירוק! בשלוש בבוקר סיימנו לסדר מחדש את העירוני ואת אשכול הפיס, דבר שבכנסים קודמים לקח כשעתיים יותר! 

 

התארגנו לישון בלובי של האשכול ונרדמתי בארבע בערך. בשמונה וחצי התעוררתי, בתשע וחצי יצאתי מהמתחם ובעשר ורבע עליתי על רכבת הביתה. 

הגעתי הביתה באחת עשרה וחצי, התקלחתי והלכתי לישון. התעוררתי בשבע וחצי, מצוננת, צרודה, כל הגןף כואב, וחום של 38 מעלות. 

הצטרפתי למשפחה לאכול ונרדמתי שוב בתשע. 

 

נכון שעכשיו אני מצוננת ומותשת והתעייפתי רק מלקחת את התיקים שלי לחדר, אבל הכנס היה לגמרי שווה את זה :D

 

 

 

נכתב על ידי , 16/10/2014 14:59   בקטגוריות כנסים, אייקון 2014, מדע בדיוני ופנטזייה  
הקטע משוייך לנושא החם: החורף מגיע
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 26

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust Zoe אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just Zoe ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)