לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

music for life


בלוג זה נועד לפריקה, סיפורים קצרים וארוכים, הבעת דעות ותחושות, וכל דבר אחר :)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2014

תשובות לשאלון השבועי


זה זמן טוב לחופש? איך אתם מנצלים אותו?
טוב אז רוב החג הייתי במחנה אומנויות של תנועת תרבות (שסוף סוף חזרתי אליה, אחרי ארבע שנים!!!)

כבר עשיתם השנה תחרות סביבונים?
נופ

כמה סופגניות אתם אוכלים בחג? ואילו?
אכלתי רק שלוש השנה... ושל ריבת תות

אצל מי הכי כיף להדליק נרות? למה?
אני לא ממש בקטע של להדליק נרות, אבל היה ממש כיפ בראשון בלילה שהדלקנו בנשף הפאנדומים, כולנו ביחד :D

אתם יודעים את הבית האחרון של מעוז צור? ובכלל, אתם שרים שירי חנוכה עד הסוף?
כן, וכן

פסטיגל או פסטיבל?
אף אחד מהם

לביבות- האם יש לכם מתכון משפחתי מיוחד וסודי?
לא חושבת

באיזה חג מקבלים יותר מתנות- חנוכה או קריסמס?
קריסמס

נכתב על ידי , 27/12/2014 18:19   בקטגוריות תשובות לשאלון השבועי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 26

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust Zoe אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just Zoe ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)