לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

music for life


בלוג זה נועד לפריקה, סיפורים קצרים וארוכים, הבעת דעות ותחושות, וכל דבר אחר :)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2014

עדיין לא מתה


לא פרסמתי כלום מלא זמן כי לא היה לי מחשב 

בינתיים הספקתי להכשל במתמטיקה (שוב)

לקבל 75 במתמטיקה (הציון הכי גבוה שלי במתמ בשלוש שנים האחרונות!!!)

להכשל באזרחות

להצטיין בתנך בלי ללמוד

להצליח בסוציו

להצליח בפסיכו

המורה שלי לאנגלית נוראית אני אשכרה יושבת בשיעור ומשחקת בטלפון וילדים שומעים מוזיקה בקולי קולות ואף אחד לא מקשיב לה והיא לא שמה לב והיא לא מלמדת את החומר לבגרות של השנה בכלל   ה צ י ל ו

חזרתי לתנועת תרבות, ואני בבית היוצרים "המקלט" בנתניה ונחמד לי בינתיים

יצרתי הרכב רוק עם כמה תלמידים נוספים במרכז המוזיקה של העיר, וכבר הייתה לנו הופעה אחת ואנחנו מתכננים עוד אחת

נסעתי לת"א ליומולדת של חבר והיה לנו נחמד (ופגשתי שם מישהו נורא נחמד ואנחנו בקשר טוב מאז)

בחנוכה דיברתי עם בן דוד שלי כמו שצריך אבל עדיין לא דיברנו על מה שהיינו צריכים לדבר עליו מזמן

בחנוכה נסעתי לנשף הפאנדומים ברחובות והיה ממש כיפ (אולי אני אפרט בפוסט נפרד)

ואוף אני מתגעגעת לאנשים :<

אבל סהכ היה נחמד עד עכשיו

 

נכתב על ידי , 27/12/2014 18:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 26

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust Zoe אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just Zoe ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)