לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

music for life


בלוג זה נועד לפריקה, סיפורים קצרים וארוכים, הבעת דעות ותחושות, וכל דבר אחר :)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

תשובות לשאלון השבועי


מתי בפעם האחרונה יצא לך לעבוד בצוות? עם מי? מה היה הפרוייקט?
היום בשיעור מתמטיקה? היה לנו פרוייקט חשוב מאוד- לפתור תרגיל!

האם יש קבוצה איתה את עובדת באופן קבוע?
היה לי הרכב עד שבוע שעבר, כשהמתופפת התגייסה...

את נהנית מעבודה משותפת, או שאת מעדיפה לעשות מטלות לבד?
אני נהנית מעבודה משותפת, אבל לפעמים עדיף להיות לבד

האם יש לך ציפיות מצוות שאיתו את עובדת? מה הן?
שיתייחסו לעבודה ברצינות, אבל שיצחקו תוך כדי

מנסיונך, לרוב הציפיות האלו מתממשות או שאת מתאכזבת?
לפעמים ככה ולפעמים ככה

יש משימות שאת תמיד מעדיפה למלא בצוות?
מוזיקה

בדרך כלל, איזה תפקיד את לוקחת בצוות? ("הבוס", הפועל החרוץ, זה שמתחמק בשקט...)
זה שעובד היטב ובשקט

מי הטיפוס שאיתו הכי קשה לך להסתדר בצוות? איך את מתמודדת עם מישהו כזה?
אני פשוט מתחמקת מאלה שעושים בלגן

איך אנשים אחרים מרגישים ביחס אלייך בצוות?
הרבה פעמים חשבו שאני לא עושה כלום כי לא דיברתי

מה חשוב יותר- צרכי היחיד, או המשימה של הצוות? (בלי כוונה פוליטית)
תלוי בקבוצה, ביחיד ובמטרה של הקבוצה

נכתב על ידי , 8/3/2015 22:16   בקטגוריות תשובות לשאלון השבועי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


מקבלת בשורה משמחת?
צווחת מאושר

כועסת על מישהו שלא כל כך קרוב אלייך?
שומרת את הכעס בתוכי

מקנאה במישהו אחר?
שומרת את הקנאה בתוכי

פשוט לא מבינה איך לא הבחנת בדבר קודם...?
לא הבנתי

מתמלאת בעצב בלי סיבה?
בוכה?
או שומרת את העצב בתוכי

מוצפת ברגש חיובי?
שמחה (?)

פשוט, אדישה...?
נשארת אדישה

מתגעגעת לחבר?
מתקשרת אליו

מתחרטת על כך שלא עשית משהו חשוב כבר הרבה זמן?
מחפשת משהו חשוב לעשות

נכתב על ידי , 21/2/2015 23:27   בקטגוריות מה, תשובות לשאלון השבועי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


מהי המילה האהובה עלייך ביותר?
פפאיה

מהי המילה שהכי פחות אהובה עלייך?
קרפד

מה מדליק אותך?
ריח של ספר?

מה דוחה אותך?
חרא של כלבים שמעלה אדים בקור

איזה קול או רעש את אוהבת?
מוזיקה
הקלדה
גשם
פאקינג קול של גשם

איזה קול או רעש את שונאת?
הקריוקי של השכנים שלי ב3 בלילה

איזה קול או רעש את שונאת? (לא מופיע פעמיים במקור, טעות שלי.)
הקריוקי של השכנים שלי ב3 בלילה

מהי הקללה האהובה עלייך?
שיסט

באיזה מקצוע, מלבד המקצוע שלך, היית מעוניינת להתנסות?
אין לי מקצוע, אז אממ
פסיכולוגיה?

באיזה מקצוע לא היית מעוניינת להתנסות?
כל דבר שקשור למדעים מדוייקים

אם קיים גן עדן, מה היית רוצה לשמוע את אלוהים אומר לך כשתגיעי לשעריו?
א. לא קיים גן עדן
ב. אם אני אגיע לאליסיום (מה שסביר להניח שלא יקרה) האדס יגיד לי מה הבית שלי בעיר


נכתב על ידי , 13/1/2015 14:18   בקטגוריות תשובות לשאלון השבועי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בת: 26

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust Zoe אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just Zoe ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)