לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

music for life


בלוג זה נועד לפריקה, סיפורים קצרים וארוכים, הבעת דעות ותחושות, וכל דבר אחר :)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2015

10 דברים שאני שונאת


1. את אח שלי כשהוא במצב רוח רע. 


2. את אחותי כשהיא במצב רוח רע. 


3. את אבא שלי כשהוא לא א. רואה טלויזיה. ו-ב. נמצא בעבודה. 


4. את עצמי. 


5. את העובדה שבגלל הלארגיה המזורגגת שלי אני צריכה לנקות את כל הספרים שלי לפחות פעם בשבוע. 


6. את הגוף שלי. 


7. את השיער שלי. 


8. את הריח שיש לי בחדר. 


9. אותו . סתם, לא. אני חולה עליו. הוא מקסים :D


10. את המחשב שלי שנהרס כל שני וחמישי

נכתב על ידי , 24/1/2015 14:59   בקטגוריות מחשבות, פריקה, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מצבי רוח


יש לי מצב רוח רע בזמן האחרון

יש איזה מישהו שהתחלתי לדבר איתו לפני שבוע והוא אובססיבי, מתקשר אלי כל הזמן ושולח הודעות וכשאני כותבת שאני לא יכולה הוא מנסה לדבר בכוח

ואני לא יודעת מה לעשות איתו כבר

וחוץ מזה הייתי חולה כל השבוע והפסדתי דברים חשובים בבית ספר. 

 


 

נרשמתי לקורס השרדות של המשצים וזה דווקא עשה לי טוב

ובשבוע הבא יש לי כמה דברים נחמדים

וקיבלתי 64 בתקשורת עיונית שזה ציון די טוב בשבילי 

ו84 בספרות שזה נחמד. 

והגיעו הציונים מהבגרות בקולנוע. ציון סופי 93!!!!

וזה מעודד אותי קצת

ויש לי כמה רעיונות לשם ללהקה ורעיון לסרט דוקומנטרי בקולנוע וחזרה לי המוזה לכתוב 

נכתב על ידי , 23/1/2015 16:47   בקטגוריות מחשבות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מחשבות מחשבות מחשבות


אני שונאת את הגוף שלי

אני שונאת את שכבת השומן שיש לי בבטן שלא משנה כמה אני מתאמצת אני לא מצליחה להוריד אותה

אני שונאת את זה שכולם אומרים לי שאני רזה

אני שונאת את השיער שלי שעושה לי בעיות בלי הפסקה

אני שונאת את הצבע של השיער שלי

אני שונאת את זה שכולם אומרים לי לא להתלונן על השיער שלי כי אין בו קשרים אף פעם והוא תמיד נראה מסודר

אני שונאת את צבע העור שלי. הוא נראה לי ירוק לפעמים

אני שונאת את הגובה שלי. אני נמוכה מדי. 

אני שונאת את זה שכולם תמיד חושבים שאני צעירה מהגיל האמיתי שלי ב3 שנים, וכשאני אומרת להם את הגיל האמיתי שלי הם לא מאמינים לי

אני שונאת את הידיים שלי. הן דקות וקטנות ועדינות מדי

אני שונאת את הרגליים שלי. הן שמנות מדי

אני שונאת את העיניים שלי. 

אני שונאת את המספר הגבוה שיש לי במשקפיים

אני שונאת את המשקפיים שלי

אני שונאת את האף שלי ואת כל הצרות שהוא גורם

אני שונאת את הפה שלי. הוא קטן ומוזר ומעצבן 

אני שונאת את הפנים שלי

אני שונאת את הקול שלי

אני שונאת את הגוף שלי

אני שונאת את עצמי

 

נכתב על ידי , 18/1/2015 13:32   בקטגוריות מחשבות, פריקה, פסימי, שחרור קיטור  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 26

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust Zoe אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just Zoe ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)