לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שלום לתמימות


"...למדתי גם אני לשקר, לא יקרה לי דבר אחרי שאמות..."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008

יש לי יומולדת יש לי יומולדת!


אז היום המיוחל הגיע... יש לי יומולדת!

א-מ-א-ל-ה!!
אני בת 19!! 19!!!
אז שאקד ואני ניהלנו שיחות על זה שהגיל הזה בכלל לא קיים... הוא גיל שכוח אל...
בחיים לא תשמעו מישהו אומר "זוכר שבגיל 19..." זה או 18, או 20!!
אבל לא אכפת לי... יומולדת זה היום הכי כייפי בשנה!
הייתי קצת עצובה בימים האחרונים, כי פחדתי שכולם ישכחו אותי... פעם ראשונה שזה קורה לי כי אני תמיד מארגנת לעצמי מסיבות ענק כדי שאף אחד לא ישכח... והשנה לא ארגנתי כלום... אז חשבתי שהיום הזה יהיה עצוב אבל הוא ממש לא!
בבוקר התעוררתי ב6 מרוב התרגשות ובערך שעה קפצתי עלן המיטה, כמו בכל שנה מגיל 6 בערך...
אתמול צבעתי את השיער ועכשיו אני ג'ינג'ית... כן כן! ג'ינג'ית! ולמען האמת ג'ינג'יות נהנות הרבה הרבה הרבה יותר!!

אז יכול להיות שאני קצת מתנהגת כמו ילדה קטנה, ושבגיל 19 אני ממש לא אמורה לקפץ על המיטות ולהתרגש כל כך... אבל ככה אני!
והיומולדת תמיד ישאר היום הכי הכי הכי כייפי בחיים שלי!

אני מתגעגעת אליך מאוד ויודעת ובטוחה שאתה לא שוכח!
נכתב על ידי , 14/1/2008 12:48  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 35

תמונה




4,305
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMarillin אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Marillin ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)