לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כאן יופיעו שירים שדנים בתפישה פוסט מגדרית ותפישת מיניות כאלמנט אישי ומופשט

Avatarכינוי: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2016    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

כדי להתגבר על כוח המשיכה


אני אתעייף

וארעב

כדי ששום דבר לא יוכל

להכנס אלי לבטן

כדי ששום דבר

לא יוכל להכנס

אלי לרגליים

מדלדלות

או לידיים חלשות

 

פעילות גופנית על התחת שלי

בשביל להשיג זיון

לנשוף הליום

בשביל להשמע חמודה,

לנשום מעט אוויר

כדי להיות כלה

לאכול את כל הירקות בעולם

רק לא להיות שמנה

רק לא להיות כבדה

רק לא לשקוע באדמה

רק לרחף מעליה בחן

 

אני אעשה הכל

נכתב על ידי , 15/8/2014 20:28   בקטגוריות זיקנה, מראה חיצוני  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בת ישראל יקרה


ביכולתך לעצור את הטילים

ולמנוע את כל הצרות

בישראל

חצאית ארוכה -

שתאוורר את הכוס המבקש חופש

גרביונים שחורות אטומות -

להסתיר את הצלקות מהסכין

חולצה רחבה ולא נצמדת -

שהציצים שלך יוכלו לקפץ חופשי

מטפחת צנועה -

שתחנוק את הכינים

 

בת ישראל יקרה

את

זונה זונה זונה

של רבנים

נכתב על ידי , 26/7/2014 19:49   בקטגוריות דת, זהות, מראה חיצוני  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אישה רוצה להיות אישה


אישה רוצה להיות אישה

בואי תני לה נשיקה

תלבשי שמלת נצנצים

שימי ציצים מזויפים

תזיזי את השפתיים

לשירי פופ זולים

 

אישה רוצה להיות אישה

תלבשי פאה זולה

איפור חזק וקצת ליצני

גרביונים שמכסים את השערות

 

אישה רוצה להיות אישה

קול גברי וקצת מחניק

בדיחות שואה לא מצחיקות

לובשת עקבים

צוחקת על הומואים

אישה אישה אישה

יותר מרוב הנשים

נכתב על ידי , 28/6/2014 21:28   בקטגוריות מראה חיצוני  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יש לי שד דם


כשיש לי שד דם גדולים

אני מושכת הרבה עיניים

לפחות כאלו של גברים

רוצים לגעת בהם

לחפון אותם

לראות אותם זזים

 

כשיש לי שד דם קטנים

אני מושכת הרבה קרניים

התעלמות מוחצת ומקטינה

רק רוצים

לראות

אותי בוכה

 

כשיש לי שד דם אחד

אחרי מחלה איומה

מסתכלים עלי בבחילה

על פטמה בודדת

שרק רוצה

נחמה

אולי ליטוף

וקצת אהבה

 

כשאני גבר ואין לי שד דם

מסתכלים לי על השרירים

המנופחים, החלקים.

פטמות כמו עיניים רחוקות

מסתכלות על זין זקוף

על כוס רטוב

נכתב על ידי , 15/6/2014 22:02   בקטגוריות מראה חיצוני, תשוקה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כשאני לא יפה


אני לא נותנת לעצמי פרחים

אני לא מאכילה את עצמי ממתקים

אני לא יושבת לבד על קפה

אני לא לוקחת את עצמי לטיול ביער

אני לא נוגעת בעצמי בדרך שאני לא יודעת

 

כשאני לא יפה

אני לא מקבלת מספיק

כשאני לא איתה

אני לא מקבלת מה שאני צריכה

כשאני לא איתו

אני לא מנסה לתת לו מה ששנינו צריכים

 

אני מתגעגעת

אני בודדה

אני זקוק ליד מלטפת וחמה

שנהנית כשאני נהנית

נכתב על ידי , 12/6/2014 19:52   בקטגוריות מראה חיצוני, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ספרייייייייייייייייייייייי לי


ספריייי לי

איך היה אתמול?

איך הוא היה?

ספריייייי לי

האם את מבייצת?

מצייצת?

ספריייייייייייי לי

האם את במחזור?

האם האף הזה שלך?

ספריייייייייייייייייייייייייייי לי

זה נכון שהיית פעם גבר?

זה נכון שהיית פעם אישה?

זה נכון שאת בעצם פרה?

ספרייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

נכתב על ידי , 28/5/2014 21:33   בקטגוריות מראה חיצוני, משפחה, זהות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פייסבוק גרם לי לבכות


כולם במערכות יחסים

רובוטים נגד רובוטים

חפצים חדים נגד הטבעונים

זכוכיות של מגדלים שבורים

כולנו נגד הגזענים

או השמאלנים

או פאק איט

למי אכפת

רק נהיה בעד ומחר נגד

וכל יום יהיה לי פרופיל

עם בגד אחר

ועם צבע זוהר של אינסטגרם

שמקשט את הריקנות.

 

פייסבוק גרם לי לבכות

 

אבל אני נהנה מכל רגע

אני נהנה מהמלחמות

אני שותה את הדם

אני מלקק את זיעת הידיים מהמקלדת

אני בוכה על פייסבוק

כי אין לי מקום אחר לבכות בו

 

אז פייסבוק גרם לי לבכות

אבל ישראבלוג

מנגב

את הדמעות

ומחליף אותם בצבעי נצנצים ורודים

של מלכות יופי

שכותבות מתכונים

ויודעות לצייר

איש קש

בפוטושופ

נכתב על ידי , 12/5/2014 19:07   בקטגוריות מחשבות אקראיות,, מראה חיצוני, אינטרנט  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
3,546
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)