לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כאן יופיעו שירים שדנים בתפישה פוסט מגדרית ותפישת מיניות כאלמנט אישי ומופשט

Avatarכינוי: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2016    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

כנראה שלא היה לה חזון


היא נכנסה אל השיח בלי לבדוק,

כנראה שלא היה לה חזון,

היא רצתה רק לבדוק,

אם רק היה לה חזון,

היא הייתה רואה

את היד

שתופסת

אותה

עמוק אל השיח

 

ומשם כבר אין מילוט.

יש רק שיח.

 

נכתב על ידי , 9/8/2016 16:28   בקטגוריות משחקי מחשב, מחשבות אקראיות,, פגיעה מינית  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דיסק אהבה [אפילו שזו לא אהבה]


אני כבר לא יורה רציף

אני שולטת בדמעה אחת

ומזיזה אותה עם החצים

והורגת

 

זה משתלב כל כך טוב

עם הסכין של אמא

משתלב כל כך טוב,

עם המחזור שאני מקיאה

 

אני מורידה לך את הלב

כל כך מהר ככה

שזה אפילו לא מצחיק

אבל זו לא אהבה

עד שאני מסיימת ריצה

ב20 דקות

נכתב על ידי , 7/9/2014 20:18   בקטגוריות משחקי מחשב, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הזונה מבבל


כשאני כמעט מתה

אני מקבלת כוחות על

אני מהירה יותר בשני אחוז

אני חזקה יותר בשתיים וחצי

אני מועכת אותך

עם דמעות של דם

וקרניים של

שד

ועצב של

זונה

נכתב על ידי , 11/5/2014 21:03   בקטגוריות משחקי מחשב, תשוקה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וורקראפט


נשים לא משחקות וורקראפט

גברים משחקים וורקראפט בשביל נשים.

אם הייתי לסבית

הייתי משתמשת בפאלאדין

כבדילדו,

הייתי מכשף רמה עשרים

והייתי משחקת לגמד של גולדנאקס בביצים.

נכתב על ידי , 25/2/2014 19:25   בקטגוריות משחקי מחשב  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



3,546
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , סקס ויצרים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)