לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Your time will come

תחייכו, בבקשה? תודה :)

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2013

שאלון גבר. להציץ בזה בעוד שנה.


10/2012

שאלון לגבר 2.0

 

אז לשאלון:

גבוה ממך: בהחלט, גברים גבוהים זה סקסי בטירוף. אבל אל תהיה גבוה מידי, בבקשה בחור חלומות שלי-טוב? 


נמוך ממך: נופ. פשוט לא. אני גם ככה מטר 55. אין סיכוי ליותר נמוך. 

 

יש לו גשר: עקב היותי מגושרת לשעבר, אני חייבת לומר- לא. 

 

מתלבש מצועצע/סטייליסטי: מן הסתם סטייליסטי. יש משהו נורא מושך בגבר שיודע להתלבש נכון ולא מצועצע מידי. 


מתלבש גותי: למרות שלבוש שחור זה יפה מאוד לדעתי, לא... גותי פשוט לא עושה לי את זה 


עיניים ירוקות: כל. כך. כן. 


עיניים כחולות: אין לי בעיה עם זה

 

עיניים בצבע דבש: בכיף 


שותה אלכוהול: לא בהגזמה. שידע לשלוט על עצמו. 

 

מרכיב משקפיים: סקסי. 


עוסק בספורט: בכיף 

 

מחייך הרבה: כמובן!!

 

מתקשר רק כדי להגיד היי: בלי אובססיביות... "היי אני אוהב אותך ביי" 

 

מחמיא לך: מן הסתם, אבל לא בקטע של סגידה וזה כי אז זה מטריד 


מגלח את הרגליים: דאמ. לא. 


עונד תכשיטים: טבעת, עגיל ושרשרת של מגן דויד. מואה. בחור כלבבי. 


מחייך שאת נכנסת לחדר: מן הסתם

 

שיער חום: מתקבל

 

שיער שחור: עאהא.

 

שיער בלונדיני: לא.

 

שיער ג'ינג'י:  כל כך לא. 

 

איפור: דאממממממממממממממממממ לא. 


יכול להצחיק אותך בכל רגע נתון:  חחחח זה טוב בשבילי 


נאמן: חסר לו שלא. 


מתופף: לא להיט. 


שר: כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן


שרירי: לא בהגזמה. 


רזה מאוד/דקיק: שחיף יעני? לא. 

 

מצייר יפה: כן!

 

לא אוכל בשר: יש לי עדיפות לכאלה שיבואו איתי בספונטניות לבלאק. סורי. 

 

ערס: לא. 

 

נשי: פאק. לא. 


אימו: לא. 


גותי: לא. 


פאנק: הסבנטיז חזרו? לא. 


סקייטר: מהחמודים האמריקאים, אם כבר. 

 

סטייליסט: ברמה שפויה. 


שוביניסט: בגדר הבדיחות... לא בקטע רציני. 


ילדותי: במידה. 


רומנטי: רצוי... 


מבוגר ממך ב-4 שנים: לא יודעת... 90% לא . 


חרמן: שיהיה חרמן ולא ניפומן. 


מנגן על באס: דאמ. כן. 


מנגן על גיטרה: " " 


ראפר: נע. 


ההוא עם הפירסינגים: גם טוב... אבל בלי ספטום... בחייאת, לא בא לי שור בבית. 


ההוא עם הקעקועים: במידה 


מעשן: יש כאלה שזה נורא סקסי אצלם. 

נכתב על ידי , 21/1/2013 21:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



13,151
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנדה לנצח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנדה לנצח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)