לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Your time will come

תחייכו, בבקשה? תודה :)

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2013

היא חוזרת אליי... אחותי חוזרת אליי...


אני כל כך מאושרת... 
בבקשה אלוהים, תעשה שהיא תחזור לתמיד...
כל כך התגעגעתי אליה.
היא הנשמה התאומה שלי, היא תמיד הייתה ותמיד תהיה.
היא כמו אחות בשבילי, אנחנו תאומות בהפרש של שנה, תמיד אמרנו. 
היא זאת שהכירה לי את הדוקטור ושותפה שלי לבדיחות דביליות וגאוניות כאחד.
לה יש סדק בקיר כמו של איימי והיא השותפה שלי לאהבת פנדות.
השם של הבלוג הוא בגללה, הוא בשבילה.
רק בגללה אני אוהבת פנדות, רק בגללה הן כל כך חשובות לי.
רק כי היא כל כך חשובה לי.
הוא נוצר בשביל שאולי היא תיתקל בו ותשים לב.. שאני עדיין כאן, עדיין חושבת ועדיין שומעת. 
בעיקר עדיין דואגת. 
בבקשה, תן לה לחזור אליי, להיות שוב החברה הכי טובה שלי...
כל כך התגעגעתי.


אני עדיין מתגעגעת, בכל רגע ושניה, אפילו אם קצת התגברתי.


 




 עריכה 22:57: 
עכשיו אני קולטת שרוב התקופה הראשונה שלי בבלוג הספציפי הזה מדברת עליה ומבינה איזה חלק ענק היא הייתה בחיים שלי אז...  

נכתב על ידי , 8/2/2013 22:27  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Hi I'm a panda :) ב-14/2/2013 16:50



13,151
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנדה לנצח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנדה לנצח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)