לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Your time will come

תחייכו, בבקשה? תודה :)

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2013

גם אני פנדה רגשנית שאוהבת את יום האהבה אבל לא מודה בזה.


פוסט סטייל סטטוס פייסבוק שאני פשוט לא יכולה לכתוב בפייסבוק. 

 

למה דווקא עליו, מכל הבנים בעולם; על הגבר היחיד בחברת בנים, זה שהייתי מוכנה שיהיה האבא של הילדים שלי, זה שאהבתי במשך כל כך הרבה זמן ואהב אותי לסירוגין בזמנים שונים, זה שברגע שהאצבעות שלו נוגעות בגיטרה אני מתמוגגת, זה שאני מכורה למבט בעיניי ההייזל הירוקות חומות שלו - הבושם שאני הכי שונאת בעולם מריח כל כך טוב ומהפנט אותי

 


 

אז עד שהוא לא יהיה שלי (... ז"א - נבר בערך?)/ אני אתגבר עליו... מותר לי להיות רווקה ממורמרת. 

 

ודאמט, הוא הרגע עשה לי לייק באינסטגרם. 
הגורל שונא אותי עד כדי כך?!?

 

אני פנדה רגשנית. מידי. שמפחדת לומר שהיא חזרה לאהוב אותו. בפעם המיליון בערך.  

נכתב על ידי , 14/2/2013 17:28  
הקטע משוייך לנושא החם: Valentine’s Day - יום האהבה
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Hi I'm a panda :) ב-20/2/2013 23:06



13,151
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנדה לנצח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנדה לנצח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)