לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Your time will come

תחייכו, בבקשה? תודה :)

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2013

השטויות הרגילות שלי


אני חושבת שהמעשה הכי אמיץ שאי פעם עשיתי זה לגשת למתכונת במתמטיקה בלי להתכונן חחח 


והכי אבסורד? היא אשכרה הלכה לי טוב. 
גם המתכונת בתנ"ך הייתה ממש סבבה. 
והבגרות באנגלית חחח ישבתי עם כיתה של י"בניקים מ4 יחידות שהיו על מגנים של 40-70 ובשוק מזה שאני מתבכיינת על ה90 הישן שלי ובאה לשפר כדי שהבגרות תהיה זהה למגן 100 שלי. אבל... זה כולה E. סיימתי ראשונה והם תלו בי מבטים המומים חחח 


לפעמים אני נורא גאה בעצמי, גם לי מותר - נכון?


וחזרתי לכתוב... נורא התגעגעתי לטמבל שלי, הנסיך הקטן שאני כל הזמן כותבת עליו חח
וחידשתי דרכון והתמונה יצאה לא משהו, אבל לא ממש אכפת לי...


 


איטס טיים טו בי הפי!


או לפחות לנסות... 


 


צ'או באדיז, וחג שמח! תאכלו הרבה בלי לחשוב על זה שמחר צריך להוריד את הכל! חיבוק


 







 


 


"I don't ever wanna let you down


I don't ever wanna leave this town


'Cause after all this city never sleeps at night




It's time to begin, isn't it?


I get a little bit bigger but then I'll admit


I'm just the same as I was


Now don't you understand?


I'm never changing who I am"



 

נכתב על ידי , 14/5/2013 18:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



13,151
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנדה לנצח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנדה לנצח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)