לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Your time will come

תחייכו, בבקשה? תודה :)

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2013

מה שבתוכו...


נאור הלפ מי?
כן כן בטח
אוףףףףף
פלירטוטים זה לא בשבילי...

איפה אני נכנס פה לעזרה ?

תגרום לי להפסיק לפלרטט עם אנשים!  
לא יודעת
אתה תמיד זה שמכניס אותי לפרופורציות
חחחחח אני ? חחחח איזה כבוד

קול ההיגיון שלי, נקרא לזה ככה חחח

חחחח אוקי אז בואי נתחיל מכך שלמה את מפלרטטת
 
כי ככה יוצא  

עם מי?
לפי דעתי סתם משעמם לך
 
תכלס יש מצב שזה נובע משיעמום... אבל זה לא ככה... לא יודעת.
אני לא בראש להיות עם בן אדם בקשר כלשהו... אז אני פשוט... מפלרטטת... ז הגיוני?
זה *
חח נכון
אז מה אנשים נדלקים עלייך זה מותר ...
פשוט מאוד חחח
זה לא משהו לא חוקי זה מותר
כן... רק שאני באמת לא מבינה למה נדלקים עליי חחח
אתה יודע כמה דפוקה אני...

חחחח בואי אני יסביר לך
את מכשפת אותם דרך הדיבור כי את מעניינת והם אוהבים בנות כמוך כאלה משוגעות נדירות כאללה
לא כמו כל הפרייארים
טיבעי
חח אם הם רק יכירו אותי יותר הם ישר יברחו
חחחחחחח לא בטוח

בטוח מאוד חחחחחח
סביר להניח שירוצו אחריך
חחחחח כל אחד והחשיבה שלו ...
לא טוב לחשוב כפרייאר
או כמעפן
זה גורם לתחושות פסיכולוגיות לא טובות

רוב האנשים שיצא להם להכיר אותי התרחקו כמו מאש...
אפילו אתה התרחקת קצת..

אנרגיות שליליות במוח שאחרי זה גורמים לדיכאון תקראי קצת קצת על דיכאון תראי כמה שאת מבזבזת את החיים והורגת מליוני תאים במוח
 
חחחחחח אני ?
אני בחיים לא
את פשוט נעלמת
בתקופה של לפני החופש
נעלמת כזה ואז התרחקנו
 
חחח כן... נעלמתי... אחת התקופות הפחות טובות של החיים שלי חח
אוףףףףףףףף
 
חחחחחח שוב דיכאון
שוב הורגת תאים במוח
לא חראם ?
כןןןן שוב חחח תמותו תאים!
חחחחחח איזה פרייאר
נכשלתי בטסט ואני עדיין מבסוט
לא נורא חחחח
חוכמת הנאור חחחחח אולי אני אכתוב על זה ספר יום אחד חחחח
חחחחחחחח אפשר לקרוא לזה
"מה שבתוכו..."
יותר מעניין
 
חחחחחחחחחחח מסקרן יותר אתה אומר?
 
חחחחח כן
כמו האויב שבפנים
 
חחחחחח אהבתי את הראש
כי תראי
הפחד עומד הוא מחכה לרגע שבו הוא יוכל לתקוף
ואז אתה בא לו מאחורה
ומושך לו בשיער!
והוא כולה באטרף שהבהלת אותו אז הוא נעלם
חחחחחחח חשיבה יפה אבל לא מספיק
בעיטה בראש הייתה מספקת אותך לעשר שנים ללא פחד חחח
חחחחחחחחחח
 
סידרתי לך קצת את הראש חחח ?

איכשהו, עם כל הסיפורים האלה, אתה תמיד מצליח להרגיע אותי חחח אין לי מושג איך אתה עושה את זה

he is a keeper, don't he? 


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


רציתי לכתוב את הפוסט הזה בצורה יפה, שתצליח להעביר עד כמה האדם הזה חשוב לי...
אבל אני חושבת שהשיחה הזאת התגלגלה והראתה לבד את המטרה.
לחשוב שזה הפך מאהבה חד צדדית, לידידות, לאהבה חד צדדית מהצד השני ושוב לידידות.
הוא מקסים.
"מה שבתוכו..." כי זה באמת מסקרן יותר, תודו  

עריכה: ישראבלוג שונא אותי רצח. אותי ואת הרווחים שלי. 
עריכה 2: מתי               תבין           אדון   ישרא בלוג     שאם                  אני עושה           רווח                 מחורבן, הוא                   אמור                    להישאר                              פאקינג                                                                                                         ככה!?! 
נכתב על ידי , 28/6/2013 01:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



13,151
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנדה לנצח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנדה לנצח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)