לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Your time will come

תחייכו, בבקשה? תודה :)

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2013

לא להישבר לא להישבר לא להישבר


לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר לא להישבר 

 

 

 

 

 

 

שיט.

נכתב על ידי , 31/5/2013 21:52  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Hi I'm a panda :) ב-3/6/2013 22:34
 



אחי האמצעי


יש לי שני אחים קטנים ממני. 
במשפחה שלנו אני, המרשעת הבכורה, המחוננת, היהירה והחוצפנית שיודעת שהיא מעל כולם, האמצעי, טוב הלב, המקסים, זה שיעזור לכל אחד בעת צרה ויחבק את כולם גם אם ממש ממש לא בא להם והקטן, התחמן, המתחכם, היחיד עם חוש הקצב וחביב ההורים, מן הסתם, בן זקונים.
אני אקדיש את הפוסט הזה לאחי האמצעי, כמו שניתן להבין מהכותרת. 
אני כותבת את הפוסט הזה כדי להירגע, כי אני לא יכולה יותר.
אמא שלי לא מוכנה לקחת אותו ולבדוק את העניין, אבל אפשר בקלות להבין שיש לו בעיה בקריאת הסביבה. 
מאז שהוא היה קטן הוא לא ידע להסתדר, בשום מקום. בעוד שאני מגיל 4, כשחשבו שהלכתי לאיבוד בקניון, הסתובבתי והסתכלתי על בובות ראווה ודיברתי עם אנשים נחמדים. 
כשמבקשים ממנו להדליק מזגן בקיץ, הוא שואל "להדליק על חום או על קור?" 
שאלות רטוריות בשבילו, דורשות תשובה. 
זה כל כך מתיש. 
הוא לא אוטיסט או משהו, אני מוציאה אותו קצת אוטיסט... לא שאוטיזם זה רע, הוא פשוט לא מאובחן בספקטרום האוטיסטי, ההתפתחות שלו הייתה נורמלית לחלוטין, הוא פשוט לא יודע להתמצא. בחיים. 
מה שהוציא אותי היום מדעתי זה שביקשו מאיתנו אחרי הארוחה להכין תה... הוא החליט שהוא לא יודע איך מכינים תה בקנקן. הוא יודע להכין תה בכוס, אבל לא בקנקן. 
אלוהים, אני חושבת שעמדתי לחנוק אותו. 
"תיון, קנקן ומים חמים. זה לא כל כך קשה"
"מה לשים קודם?"
"מה אתה שם קודם בכוס?"
"תיון"
"יופי, למה שזה יהיה שונה בקנקן?"
"לא יודע, רק שאלתי" 

אני כל כך שונאת את התשובה הזאת. 
העיקר הוא מבלבל לי בשכל על הוראות להכנת תה ומתחיל לעשות משהו אחר לגמרי, ועוד נאבק בי לעשות את הדבר השני ולא להכין תה. אני נשבעת שעמדתי לבכות. 
זה תה, למען השם! מי לא יודע להכין תה!

"תשטוף נענע"
"איך שוטפים?"
"איך אתה שוטף את הידיים שלך?"
"אה ככה?"
זה יכול להוציא אותי מדעתי. 
בשלב מסוים צרחתי עליו להכין תה (בקול שנותר לי מדלקת הגרון המחורבנת שלי, גם כן זה)
והוא התחיל לבכות שאני פוגעת בו. 
הוא מילא מים, סבתא שלי הסבירה לו שעד שזה מגיע לסוף הוא לא סוגר את המים החמים. 
וול, הוא השאיר את זה עד שהמים זרמו החוצה מהקנקן. 

הילד הזה הוא תופעת טבע פשוט. תופעת פאקינג טבע. 
הקטע הוא שמוציאים אותי הרעה בסיפור. "זה שאת חכמה מכולם לא אומר שאת צריכה להתייחס אל אנשים נורמלים בצורה הזאת"

 

נכתב על ידי , 31/5/2013 21:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא אוהבת לגור אצל סבתא :(


פעם, כשהייתי חולה - עד אחת וחצי בצהריים ולפעמים קצת אחרי, היה לי שקט. פור גאד סייקס, היה לי לפחות קצת פרטיות. 

לגור אצל סבתא זה שיטי. 

אני לא יכולה לחכות שזה יגמר.

חוץ מזה שאנחנו 6 נפשות בבית של 4 חדרים, במקום 5 בבית של פאקינג 5, לגור אצל סבתא פנסיונרית חולת ניקיון זה פאקינג חרא. כי אם אני חולה - לפחות אני לא מתה מספיק בשביל לטאטא, לסדר, לשטוף, לארגן ולנקות כל פינה בבית הקטן, המזורגג והמצוחצח להפליא הזה!!!!

 

אני רק מחכה לרגע שנעבור לבית החדש. למה אני לא יכולה להירדם ולהתעורר באוקטובר עם עצירה קטנה באוגוסט לפולין? :'(

געגועים לפינה השקטה שלי חיבוק עצוב

 




אולי עם תלבושת פאקינג חמודה הייתי מרגישה עוזרת בית טובה יותר :( 

נכתב על ידי , 30/5/2013 19:11  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 'מה שקרה אחרי'- סיפור בהמשכים ב-2/6/2013 08:23
 



לדף הבא
דפים:  

13,151
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנדה לנצח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנדה לנצח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)