לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2014


אוקיי אנשים I'm back ואני רוצה להיות רזה עכשיו אני מלאת מוטיבציה להתחיל הכל מהתחלה 

עכשיו אני שוקלת 72. קילו (בעעע אבל צריך להתחיל מאיפשו לא? ) עד ב14 אני אשקול 67 קילו כבר עשיתי כאלה דיאטות בעבר 

אז עכשיו זה שום דבר מיוחד ... (בהצלחה לי) קבעתי שאני אוחלת פעמיים ביום ב 8:30 בבוקר וב4 ונישנוש של פרי ב12 ככה אני מרגילה את הגוף שלי לקבל אוכל בשעות מסויימות!!!! 

אוף איך באלי להיות רזה  וכשכל זה יקרה אני יהיה מאושרת אם עצמי לגמרה כעיקרון התכנון שלי זה להיות ב1 לספטמבר 60 קילו שזה אומר להוריד 12 קילו ב 3 שבועות אני מאמינה שאצליח הנה הלוח זמנים 

14- 67

21- 64

28- 62

1- 60 

תאמת אני ממש מתרגשת להתחיל והמוטו שלי תמיד ילווה אותייי

צריך פשוט לזכור 

Nothing tastes as good as skinny feels 

וזה נכון כי באמת שום הנאה רגעית לא שווה אתזה תחשבו פשוט שאכלתם משו וזהו זה נגמר  אבל גוף נשאר 

חוץ מזה אין יותר טוב מהרגשה שאת יפה רזה שלמה ובטוחה בעצמך 

נכתב על ידי , 8/8/2014 20:38  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לalmosttumblrgirl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על almosttumblrgirl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)