לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הנערה ללא תכונות


אין תיאור


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2014

אוף


היום התחיל די בסדר יש מצב שהכלבה שלי חולה אבל אולי אני מכניסה את עצמי לסרטים סתם

כולם מתים סביבי ואין לי חברים יותר

החלטתי (שוב פעם) להפסיק לדבר עם אלה מחו"ל כי נמאס לי לרדוף אחרי אנשים שלא מעוניינים בי

 

 

 

אוף נמאס לי מחר בצפר ממש נפלא בוכה

 

 

נכתב על ידי פילאר , 26/4/2014 22:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלוש שנים


עברו שלושה ימים מאז שיצאנו והוא לא התקשר

זה לא שציפיתי שהוא יתקשר הרי זה חוזר על עצמו כבר שלוש שנים

 

בטח עוד שנה הוא יזכר בי שוב פעם

 

 

 

 

הלכתי לבכות


נכתב על ידי פילאר , 15/4/2014 21:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הפסקה מהאינטרנט


היום נפגשתי עם ג והתכרבלנו והיה נחמד מוציא לשון

 

ופתאום הבנתי שבאמת אי אפשר להחליף את המגע-

ועם כמה שאולי נוח לי יותר להיות מאחורי מסך ולדבר עם אנשים מאנגליה וגרמניה ואוסטרליה אולי זה לא תחליף טוב

ואולי אני באמת ארגיש שלמה ובטוחה יותר כשאני אלמד לדבר עם אנשים פנים מול פנים

הרי אני נפגעת גם מהאנשים שבאינטרנט אז מה זה משנה

 

אז עכשיו אני לוקחת הפסקה מהאינטרנט וממי שקשור אליו או לפחות מהבנים שם 

ככה הם ירגישו בחסרוני קצת

אולי

 

הלוואי והייתי חופשיה במציאות כמו שאני באינטרנט

לומדים מניסיון??? 

נכתב על ידי פילאר , 12/4/2014 20:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  פילאר

בת: 79




359
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , המשועממים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפילאר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פילאר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)