לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

how can emptiness be so heavy?


If you aren't willing to fight for what you believe in, then don't even enter the ring.

כינוי:  darlin

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2014

תשובות לשאלון השבועי


האם את כרגע במערכת יחסים? אם לא, מתי ועם מי היה הקשר הזוגי האחרון שלך?
שנתיים כמעט.. אבל לא רציני הייתי בת 13

מה את מחפשת בקשר? ובבן הזוג?
שיהיה רציני, מצחיק, אוהב, אכפתי..

את משתפת את בן זוגך בכ-ל דבר? אילו דברים את שומרת לעצמך?
כשאני בקשר אני משתפת בהכל.. אולי אפילו יותר מידי וככה אני מבריחה אותם

האם הייתה לך פעם מערכת יחסים מרחוק, או וירטואלית?
כן, סיוט לא מהעולם הזה.. לא מצליח ב ח י י ם !

האם חשבת פעם על בגידה? האם אי פעם בגדת בבן זוג?
בחיים לא.. אבל מצד שני בפעם האחרונה שהייתי בקשר הייתי בת 13

איך את בוויכוחים זוגיים?
צעקנית

איפה עובר הקו שבין פשרה (פעולה הדדית) לבין ויתור (שהוא חד צדדי)?
בערך בגבול שבין אהבה לסתם הרגל

אם בני הזוג לא אוהבים זה את זו במידה שווה, זה משנה? זה משפיע?
אם ההבדל גדול זה משנה ורואים את זה
זה יכול לגרור ריבים

האם יש אנשים שלעולם לא היית יוצאת איתם? מי למשל?
החבר לשעבר שלי, אפס גמור.

איך את יודעת שאת מוכנה לקחת צעד נוסף בזוגיות? (מבחינה מינית, רגשית או מעשית)?
אני לא.. פשוט זורמים לא?

נכתב על ידי darlin , 11/8/2014 22:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




2,482
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , עד גיל 14
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdarlin אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על darlin ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)