לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

how can emptiness be so heavy?


If you aren't willing to fight for what you believe in, then don't even enter the ring.

כינוי:  darlin

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2014

הטרדות מיניות


בדיוק סיימתי לקרוא את אחד הפוסטים במומלצים שמספר על הטרדות מיניות

וזה הזכיר לי את הסדנה של הגנה עצמית שהיתה לנו בתחילת שנה.. 

לימדו אותנו איך להגיב במצב של אונס והטרדות למינהן- (איך להגיב מבחינה גופנית, כלומר להרביץ לו מכות רצח בביצה)

סיפרו לנו על הסטטיסטיקות הנוראיות כמובן, שכל אישה במהלך חייה מוטרדת מינית לפחות פעם אחת אם לא יותר..

הפחידו אותנו למוות עם כל מיני סיפורים על הטרדות מיניות וחטיפות שהסתיימו באונס וכמה שגברים חראות

לא יכולתי להסתכל לאבא שלי או לסבא שלי בעיניים במשך כמה זמן, לא הלכתי עם טייצים בערך חודש ועל ללבוש מכנסיים קצרים אני בכלל לא מדברת..

כמובן שכל זה עבר ועכשיו אני הולכת איך שבאלי פשוט לא במקומות שהייתי אולי הולכת אליהם קודם(לא שאני יוצאת הרבה גם ככה)

והכי נזכרתי באיך שידיד שלי שמאוד חיבבתי באותה תקופה(בלשון המעטה) והרגיש רגשות לחברה הכי טובה שלי דאג לי

הוא אמר לי "תזהרי, גברים אוהבים בנות כמוך"

ועניתי "מזתומרת?"

"הם לא יאנסו את ***(ילדה שבכיתה שהרבה צוחקים שהיא מכוערת..) הם לוקחים בנות כמוך! את יפה, גבוהה, בלונדינית.. תזהרי אני באמת דואג לך"

שבנים דואגים לי אני נמסה.. חבל שזה לא באמת היה הדדי אה :|

לא נורא.. תמיד יש את ההבא שישבור לי את הכל :)

 

נכתב על ידי darlin , 11/8/2014 21:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




2,482
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , עד גיל 14
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdarlin אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על darlin ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)