לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

how can emptiness be so heavy?


If you aren't willing to fight for what you believe in, then don't even enter the ring.

כינוי:  darlin

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2014

אני מאוהבת במי שהיית פעם, לא במגעיל שהפכת אליו.


בימים יפים יותר, כשהיינו שנינו אבל בכל זאת לא ביחד.. 

הייתי מספרת לך כל מה שבא לי לראש באותו רגע והיית מקשיב לכל מילה

והייתי מתלבשת כמו שאתה אוהב במיוחד כדי שתסתכל רק אתה כי תמיד ניסיתי לכוון לטעם שלך 

והייתי מנסה להוציא ממך מילים יפות כי כל מחמאה נשמעה הרבה יותר יפה כשהיא יצאה מהפה שלך

והיינו יוצאים שנינו ומדברים ומנסים להכיר ומדברים על כל מיני בולשיט סתם כי רצינו להמשיך לדבר

והייתי מסתכלת לך בעיניים כשכעסתי עליך כי עשית משהו ממש רע וישר הייתי שוכחת על מה ולמה צעקתי עליך ככה

והייתי בורחת לך כשרבנו רק כדי לראות אם תבוא אחריי, ותמיד באת

ולא היית מסתכל על בנות אחרות כי ידעת שעמוק בלב אתה כבר שלי

ואז אמרו לנו שאנחנו חייבים להיות ביחד.. ומשם הכל הדרדר

התחלנו לדבר על אם הם צודקים ואם אנחנו רוצים בכלל להיות ביחד ולאן הולכים מפה

ואני בחיים לא אשכח איך אמרת שאנחנו לא מכירים מספיק ושאנחנו צריכים לצאת ביחד ולהכיר לפני שנעשה משהו כזה

ואחרי שבועיים הכרת מישהי אחרת בטיול של התנועה שהיה לנו.. כמה ימים אחרי שבטיול שנתי נשכבת לידי במיטה ונצמדת אלי כל הזמן ודיברנו כל הזמן

הכי אירוני שהייתי לידך כשהיא נתנה לך תמספר שלה.. ונשכתי שפתיים ושתקתי למרות שחלק ממני מת באותו היום. היא הייתה צרודה ואז חברה שלה אמרה לך שאתה חמוד ושחברה שלה דלוקה עליו ונתנה לו תמספר.

אחרי חודש בערך גיליתי שיש לו חברה וראיתי אותם ביחד, כמובן שלא האמנתי אז חיפשתי תמונות שלהם בפייסבוק ביחד.  נשברתי, חתכתי, הייתי עצובה והכל אבל בסדר זה עבר לי. 

התרחקתי מאוד. הפכנו מבסט פרינדס לסתם שני ילדים שעוברים אחד ליד השניה במסדרון ומסתכלים אחד על השני כי הם פעם היו מכירים.. היה לי עצוב אבל הייתי צריכה את ההפסקה הזאת ממנו כי כבר לא יכולתי יותר. 

אחרי שלושה שבועות בערך הוא בא אלי ואמר שיש לו משהו חשוב לדבר איתי עליו.

הוא שאל למה התרחקנו וכמובן שלא יכולתי לומר את הסיבה האמיתית אז פשוט סובבתי את זה איכשהו עליו והוא הבין שהוא אשם(תכונה שקיבלתי בירושה, תודה אימוש!)

ואז הוא זרק אותה, פגש המון בנות שהתלהבו ממנו וחשבו שהוא חתיך, והוא הפך להיות מגעיל..

אין לי עוד מה להוסיף, חוץ מ"חבל שהשתנת ככה" עם חיוך מר שיודע את האמת עליו עכשיו :)

ערב טוב ויום אהבה שמח שיהיה לכם♥ מאחלת לכת שלא תגמרו לבד כמוניחיבוק של הסוררת

___________________________________________________________

עריכה קטנה:

לפני כמה זמן הוא אמר לי שהוא בכלל היה דלוק על חברה שלי כל הזמן הזה.. זאת שאמרה לו כל הזמן שיתחיל לעשות איתי משהו כי אני בקטע שלו:\

זה לא קצת באסה איך שהגורל מוצא לנכון לירוק עלי כל פעם מחדש?

נכתב על ידי darlin , 11/8/2014 22:33  
הקטע משוייך לנושא החם: לכבוד ט&quot;ו באב: אהבה מיתולוגית
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של darlin ב-29/8/2014 20:47




2,482
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , עד גיל 14
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdarlin אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על darlin ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)