לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

how can emptiness be so heavy?


If you aren't willing to fight for what you believe in, then don't even enter the ring.

כינוי:  darlin

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

10/2014

הנשיקה ה(כמעט)ראשונה


‏חשוך.

יושבים ומסתכלים על הירח מרחוק..

הוא שם עלי יד ואני משעינה עליו את הראש.. כאילו אין לי דאגה בעולם

הוא קם ואומר לי "אני רוצה ממך חיבוק עכשיו"

אני מחייכת וקמה אליו

נותנת לו לעטוף אותי 

הוא מזיז את השיער שלי וצוחק טיפה, ואז מתחיל לנשק לי את הצוואר

אני עוצמת עיניים ונהנת מהרגע

אומרת לעצמי שזה בסדר, שאני בסדר

אחרי כמה דקות אני מתרחקת ממנו טיפה

אני נותנת לו סתירה קטנה בצחוק סתם כי הוא אמר משהו 

הוא תופס לי את היד ומשעין עלי את המשקל גוף שלו

אני טיפה נשכבת על הבטון, למי אכפת שכל השיער שלי עלים?

אני נשכבת לך על היד ובשנייה אתה מנסה לתת לי כאפה קטנה

אנחנו צוחקים ואני מסתכלת לך בעיניים

אתה מתקרב ונותן לי נשיקה בלחי כי הפנתי את הפרצוף לצד אחרי שאמרתי לך שזה מהר לי מידי

אתה בכל זאת מנסה לנשק אותי בפה ואני ממשיכה לדחות אתזה.. לא כי אני לא רוצה פשוט כי אני מפחדת שתקבל מה שאתה רוצה ותברח..

לא רציתי שיגמר הרגע

אבל במבט לאחור, הייתי צריכה לנשק אותך :/

נכתב על ידי darlin , 16/10/2014 22:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




2,482
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , עד גיל 14
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdarlin אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על darlin ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)