לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

how can emptiness be so heavy?


If you aren't willing to fight for what you believe in, then don't even enter the ring.

כינוי:  darlin

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

10/2014

זהירות! סכנת התאהבות!


חזרנו לדבר.. אחרי שנתיים שלא החלפנו מילה 

היינו ביסודי באותה כיתה והרבה פעמים דיברנו אבל כל פעם הייתי דלוקה על חבר אחר שלו, אבל בחיים לא עליו :\

גיליתי שהוא השתנה המון מאז פעם אחרונה שהיינו "ביחד"

אני הייתי החברה הראשונה והאחרונה שלו, למרות שכן הייתה לו ידידה שהוא אהב וסובבה אותו על האצבע הקטנה.

בקיצור, 

חזרנו לדבר ומאוד מהר הגענו לרמה אחרת של שיחה

התחלנו עם ללבות חמודים וכו'

ולא התרגשתי מזה כי אני ידעתי שפעם אחרונה שראיתי אותו הוא היה כזה ביישן ובקושי הוציא מילה מהפה

ואז התחלנו לדבר קמת כמו זוג, ושוב לא לקחתי ברצינות..

אבל אחרי כמה ימים נפגשנו במציאות ומסתבר שהוא השתנה מאוד מאוד מאוד

הוא התבגר קצת ותפס ביטחון עצמי והבין שלא צריך לפחד מבנות כמו מהשטן

הוא סיפר לי המון על הידידה הזאת שלו

וכל השיחה חשבתי לעצמי, איזה זונה את

תראי מה זרקת יטמבלית

מה לעזעזל חשבת לעצמך? 

הוא אמר שהוא התגעגע ושהוא רוצה חיבוק ארוך :)

קמתי אליו והתחבקנו ולא רציתי לעזוב

ואיפשהו שם, 

הבנתי שאני בצרה.

נכתב על ידי darlin , 16/10/2014 22:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




2,482
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , עד גיל 14
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdarlin אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על darlin ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)