לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

how can emptiness be so heavy?


If you aren't willing to fight for what you believe in, then don't even enter the ring.

כינוי:  darlin

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728




הוסף מסר

2/2015


אמונה זה דבר משתנה מאדם לאדם.

אדם דתי מאמין יגדיר אמונה כביצוע כל או רוב מצוות התנ"ך,

אדם חילוני מאמין יגדיר אמונה אחרת לגמרי.

ואיך בעצם מגדירים אמונה?

כילדה למשפחה חילונית אני יודעת כמה זה קשה להאמין..

היו תקופות שהאמונה שלי הייתה כמעט אפסית בגלל השפעות חיצוניות וכו'

ובערך בשלוש השנים האחרונות התחלתי להאמין יותר ואפילו צמתי בכיפור השנה..

הכי קל לבוא ממשפחה שכולם צמים ביחד איתך וכולם מאמינים יחד איתך, אבל לצערי זה לא הסיפור אצלי.

הייתי שמחה אם הייתה קצת תמיכה מצד המשפחה שלי שסתם אמרו לי שזה מטומטם ושאני לא צריכה להוכיח שום דבר לאף אחד

אבל הייתי חייבת את זה לעצמי, לא לאף אחד אחר.

אם נחזור לנושא..

יש כאלה שיגידו שבגלל שאני לא מפרידה בשר וחלב (6 שעות וכו') או לא צמה בכיפור או לא שומרת שבת, אני לא באמת מאמינה.

ולדעתי זה די מטומטם לבחון אמונה של אדם על פי הדברים השוליים האלה..

בגלל שאמונה באה מהלב, ואיך אפשר לשפוט אמונה של אדם אחר אם לא היית במצבו ולא עברת את כל ה"מבחנים" שהוא עבר?

הרי לכולנו יש מכשולים ושום דבר לא בא סתם.

יש כאלה שיאמרו שלצום או לשמור שבת זה מבחן האמונה האולטימטיבי, לדעתי ממש לא.

אם אדם מאמין באמת מכל הלב ולא כי ככה חינכו אותו, או שככה החברה לימדה אותו להאמין, מה זה משנה אם הוא שומר או לא שומר שבת?

"חילול השם" וכו'..

שטויות.

מי אמר שאלוהים התכוון שביום שבת לא נדליק חשמל? הרי לא היה חשמל אז

בשר&חלב אני דווקא די מבינה(צער בע"ח וכו') 

אבל כל אחד והדרך שבה הוא מבטא את האמונה שלו

מעצבן אותי שאנשים רק מחפשים דרכים לשפוט אחרים, 

ומצאו את האמונה בשם כעוד תירוץ לעשות את זה.

 

נכתב על ידי darlin , 12/2/2015 19:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




2,482
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , עד גיל 14
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdarlin אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על darlin ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)