לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

how can emptiness be so heavy?


If you aren't willing to fight for what you believe in, then don't even enter the ring.

כינוי:  darlin

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

4/2015

צרות בגן עדן, כרגיל


כוסעמק פסדר?

כמה אני יכולה לסבול את העובדה שאתה כל פעם בטלפון מתחנן שנצא, ואומר שאתה מתגעגע

וכשאנחנו נפגשים אתה לא מתייחס

האמת ש"לא מתייחס" זה אפילו לא הביטוי כי אני לא ילדה בת 3 שצריכה צומי ושיסתכלו עליה

אבל הבאת את חבר שלך, של שנינו בעיקרון

ופשוט דיברתם בינכם כל הזמן וכל פעם שאמרתי משהו התעלמתם

אז זין.

לא רוצה לדבר איתך,

לא רוצה לצאת איתך,

ואם עדיין לא שלחת הודעה כדי להתנצל על ההתנהגות המזלזלת בעליל שלך אז עוד יותר זין.

אה והחלק הכי טוב?

כשפגשת מישהי שהייתה ידידה שלך ואחרי שהיא נדלקה עליך ואתה לא רצית אותה חזרה, הפסיקה לדבר איתך..

איך התלוננת.. 

"איך בן אדם יכול יום אחד פשוט לא לדבר איתך יותר?"

"היינו חברים טובים והיא פשוט עזבה"

חתיכת מטומטם. 

היית מאוהב בה.

ככה זה נקרא כשאדם עוזב אותך ושנה וחצי אחרי אתה רואה אותה בדרך למישהו אחר ורק רוצה להתקפל בחדר חשוך ולבכות.

אבל כמובן שאתה לא יודע לזהות אהבה..

כשאמרת לי שאתה אוהב אותי לא ידעת מה זה אומר,

וכשקיבלת ממני "גם אני אוהבת אותך" עוד יותר לא ידעת מה זה אומר.

אולי אני כלבה עם בעיות מחוייבות קשות

אבל אפילו אני לא מתוסבכת כמוך. 

במה זה שונה ממה שאתה עושה? 

בן אדם שהיית יושב מדבר איתו שעות עומד מולך ולך לא יכול להיות פחות אכפת..

well, KARMA is a bitch

אז אני מחכה שהיא תתפוס אותך.

לילה טוב חמוד, 

תהנה כל עוד אתה יכול. 

נכתב על ידי darlin , 26/4/2015 21:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




2,482
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , עד גיל 14
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdarlin אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על darlin ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)