לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

how can emptiness be so heavy?


If you aren't willing to fight for what you believe in, then don't even enter the ring.

כינוי:  darlin

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2016    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829     




הוסף מסר

2/2016

הפחדן שלי


הוא הפך לחבר הכי טוב שלי כשכבר לא התראינו חודשיים, ואני יודעת שזה לא קשר בריא כי אין לי מושג מה אני מרגישה אליו שוב ואם בכלל, אבל אני לא מסוגלת לאבד אותו. מדברים בוואטספ לפחות כל יום ובטלפון כשאפשר, ואלה הרגעים הכי יפים ביום שלי. אני לא יודעת אם זאת אהבה, חיבור, או סתם אכפתיות אבל הקשר שלנו חשוב לי ברמות על. וגאיה ותמר אומרות לי שזה בגלל שאני מאוהבת בו ולא מוכנה להודות, לדעתי זה לא נכון. איך אני יכולה להתאהב באדם שלא ראיתי כבר כל כך הרבה זמן? גם בפעמים שכן ראיתי אותו לא היינו לבד ולא היתה לנו הזדמנות לבחון באמת איך השתנה הקשר שלנו. ואני יודעת שאני רק משהו זמני בשבילו, וזה בסדר מצידי. הוא ממלא בי חלקים כל כך ריקים גם אם הוא לא מודע לזה. ואני לא יכולה לוותר עליו, ועל זה. יש לי הרגשה שאני חשובה לו בחזרה והוא לא יודע מה לעשות עם זה. ככה הוא, הפחדן שלי. ואני חושבת שהוא מדהים בדיוק איך שהוא ולא רוצה שישתנה. ובכן, אולי קצת. שיהיה רק קצת רגיש יותר, ויבין סוף סוף שזאת לא סתם ידידות. שיזום יותר, שיכעס פחות. אבל בזמן האחרון הוא משתפר בזה. הוא מבין כשאני כועסת וגם מבין איך לגשת אלי אחר כך. שולח דברים כמו "אל תתייחסי אלי, את יודעת שאני מטומטם" "אני מת עלייך, סליחה אם אני טמבל לפעמים". אני סולחת, ברור שאסלח. מי אני בלעדיו..

נכתב על ידי darlin , 1/2/2016 19:18  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-1/2/2016 21:20




2,482
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , עד גיל 14
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdarlin אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על darlin ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)