לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

how can emptiness be so heavy?


If you aren't willing to fight for what you believe in, then don't even enter the ring.

כינוי:  darlin

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2015    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

8/2015

קראש קורסי


לעולם לא אשכח איך הוא הסתכל עלי.

הסתובב לכיווני בשקט כשנאבקתי לעלות על האבן שהייתה כמעט בגובה שלי אחרי מסלול של כמעט 6 שעות בשמש החמה של הקיץ, וכולנו היינו רעבים ועייפים. 

"את לא מוותרת הא?" 

"ציפית שאני אוותר?"

""בפעם הראשונה שראיתי אותך את נראית לי אחת מהבנות השבריריות האלה שמתלוננות כל הטיול כמה שכואב וקשה ולהם, ואותך לא שמעתי מתלוננת פעם אחת"

זה היה היום הרביעי לטיול והיום השלישי למסלולים שבהם היינו צמודים אחד לתחת של השני.

הסתכלתי למעלה אליו בכעס שקט תוך כדי שהמשכתי להתנשף ולעלות על האבנים הענקיות בעליה שנראתה אין סופית בלי טיפה של צל ושאלתי,

"הוכחתי לך שטעית?"

"כנראה שכן" הוא ענה, והמשיך ללכת בזמן שאני מאחוריו כמעט נופלת בפעם המיליון ובכל זאת ממשיכה ללכת..

המבט שהוא נתן לי באותה שניה עם העיניים הנוצצות והכמעט שחורות שלו זה המבט שרציתי לקבל ממנו

חשבתי שאולי הוא מתעניין בי ובקשר איתי באותה מידה שהתעניינתי בו.

כמה טעיתי..

קראש של טיול קוראים לזה..

זה קורה לפעמים אחרי 6 ימים של שיחות נפש מעמיקות על כל נושא אפשרי בעולם והליכה בשמש שרק מחכה שניכנע בצד הדרך.

איך נפגשנו?

בקורס הקודם, לפני שנה, נפגשנו בשבוע של הטיול גיחה שהיה באמצע יער

בדיוק סינג'רו אותי לשטוף ערמה ענקית של כלים בגודל שלי, והלכתי לשוקת חסרת כל רצון לחיות ו/או להחזיר את הכלים האלה נקיים/ שלמים

ואז כשהגעתי לשוקת והכלים נפלו לי כמובן לכל המקומות והכיוונים.. לאדמה ולתוך השוקת המלוכלכת

הוא עזר לי להרים אותם אחרי שסיים לשטוף רת הצלחת שלו מארוחת הצהריים ושאל אם אני צריכה עזרה

ברור שעניתי שכן, והוא נעמד לידי ושטף ביחד איתי חלק מהכלים

היה נחמד לדבר איתו קצת עד שסיימתי לשטוף וקראו לו לקבוצה שלו

נפגשנו אולי פעמיים אחרכך באותו הטיול

ודי שכחתי את השם שלו, ואת הקבוצה שהוא היה בה, אז לא יכלתי לראות אותו כפי שרציתי

היה רושם בהתחלה שהוא התחיל איתי כשהתיישב לידי בכל פעילות שנמצאנו בה ביחד ודיבר איתי לא משנה כמה המדריכה ביקשה שנפסיק.. 

אבל כמובן שהוא בסופו של דבר היה דלוק (כנראה מזמן) על בלונדינית עם עיניים ירוקות(כמה אירוני..) אחרת ואז הסיכוי שלי איתו הלך לעזעזל.

ואיך שהוא דיבר עלי כשחברה שאלה אותו בתמימות מה הלך בנינו 

"אני לא מבין את הקטע שלה, היא נצמדה אלי כל הקורס והתעצבנה שבנות חיבקו אותי"

"אני לא חושב ששזה יתקדם לאן שהוא"

כשהוא זה שכל הזמן התיישב ובא לידי ודיבר איתי 

ולא הראיתי שום סימן לעצבים עליו כשבנות אחרות חיבקו אותו

אבל לא משנה..

בן אדם שמסוגל לשקר ככה לחברה טובה שלי בידיעה שאני כנראה אשמע על זה הוא לא הבן אדגם שאני רוצה לשמור איתו על קשר אחרי הקורס.

 

נכתב על ידי darlin , 2/8/2015 19:44  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של darlin ב-4/8/2015 22:03
 





2,482
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , עד גיל 14
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdarlin אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על darlin ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)