לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2013

סירחון וריקבון


כבר שבוע וקצת שאני בקושי יוצאת מהבית,

לבד לגמרי.

נרדמת בשעות הזויות וקמה בשעות הזויות יותר,

ישנה על הספה, על הכורסא, על מזרון שבור במרתף, רק כי שם יש מזגן ובחדר שלי לא.

השרירים בכל הגוף תפוסים כבר יומיים וכואב לי במקומות שלא ידעתי שקיימים בכלל.

 

ואני לבד,

עוד יום, ועוד יום, ועוד יום, ועוד..

אף אחד לא מתעניין,

אף אחד לא שולח הודעה לשאול לאן נעלמתי,

לאף אחד לא אכפת אם אני עדיין חיה.

כולם יודעים שאני בדיכאון כי אני צועקת את זה בפייסבוק,

אבל את אף אחד זה לא מטריד.

 

מדי פעם אני יוצאת לקנות סיגריות ונזכרת למה אני שונאת את הקיץ,

רואה קצת אנשים,

וחוזרת הבייתה, למחשב והטלוויזיה.

ממשיכה להירקב ולהסריח עם עצמי.

 

אני ממש אוהבת את החופש הגדול.

נכתב על ידי Alma pirata , 29/7/2013 11:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Alma pirata

בת: 28




הבלוגים הקבועים שלי
16,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAlma pirata אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Alma pirata ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)